Προσφορές για αποδελτίωση...

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Sat Nov 1 09:56:39 EET 2003

Λοιπόν, έχουμε:

kpt.gr
Αποστολή μέσω mail σε ηλεκτρονική μορφή: 315,00 € συν Φ.Π.Α. 18%

apo.gr
Μέσω web interface, αλλά χρειάζεται DjVu plugin(Υπάρχει για όλους τους
browser, GPLed): 300 EURO συν 18% ΦΠΑ.

Προσωπικά, προτείνω την kpt.gr για τους εξής λόγους:
1) Τα στέλνουν μέσω e-mail. Μπορούμε να φτιάξουμε μια mailing list που θα τα
δέχεται και θα τα κάνει αυτόματα archive. Θα είναι διαθέσιμη είτε μόνο στο
ΔΣ, είτε στα νόμιμα μέλη του συλλόγου.
2) Δεν χρειάζεται plugin και άλλα περίεργα πράγματα.
3) Δέχτηκαν να μας κάνουν έκπτωση 10%, μετά από παζάρεμα που έκανα.
4) Μου έστειλαν δείγμα δωρεάν, απλά για να δω την υπηρεσία τους.
5) Μίλησα με άτομο που ξέρει τι είναι το linux, και φαίνεται να ξέρει ακριβώς
τι θα ψάχνει.
6) Ήταν φιλικότατος, μου τηλεφώνησε αρκετές φορές, για να μάθει για την πορεία
του πράγματος, χωρίς όμως να γίνει αρκετά πιεστικός.

Το apo.gr από την άλλη, δεν ήξερε καν τι πάει να πει linux, παρόλο που τους
τόνισα ότι το www.apo.gr τρέχει Linux.

Λοιπόν, το συνεχίζω με kpt.gr, ΟΚ;

- Γιάννης