APODELTIOSH

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Fri Oct 24 09:54:01 EEST 2003

On Fri, 24 Oct 2003, Giannis Stoilis wrote:

> An zhthsw ek neou prosfora gia  6 mhnes? den 8a mas bgei polu akriba, kai apo
> ekei kai pera, blepoume ti ginetai... ti lete?

O Grhgorhs o Xwmatas mallon me prolabe. Eipe pws tha xreiastei kapoios
na koitaei ayta poy tha agorazoyme gia na kinei ta nhmata. An h prosfora
twn e3i mhnwn einai 300/2, tote as kanoyme to peirama, de xanoyme polla
(sto meta3y tha exoyme kai to noy mas gia tyxon dhmosieymata poy tha
perasoyn xwris na mas eidopoihsoyn)

Den 3erw bebaia an exei nohma na zhthsoyme kai le3eis kleidia poy den
exoyn amesh sxesh me to linux kai to eleythero logismiko (px. pws tha
piasoyme thn epistolh Balmer se Xristodoylakh, 'h th synentey3h toy
strathgoy poy eixa steilei bl.
http://lists.hellug.gr/pipermail/hellug/2003/009561.html)
An baloyme kai (dhmosio + software - microsoft) tha bgaloyme gia
paradeigma to neo diagwnismo toy ypoyrgeioy paideias gia nea Pcia 'h tha
mas faei polla xrhmata xwris na mas dwsei kati?

Se genikes grammes eimai mesa, arkei na brethei kapoios na parakooythei
stoixeiwdws ta apokommata kai na kanei ena resume (sic!)

Kalhmera