Πείτε μου την γνώμη σας για αυτό...

V13 v13 at priest.com
Thu Oct 23 00:17:08 EEST 2003

On Wednesday 22 October 2003 16:06, Nick Apostolakis wrote:
> ena exw na pw.
> tin epomeni fora pou tha ksanasteileis html kalo einai na
> to kaneis gzip prwta giati to spamassassin mou paraligo na to faei laxano.
> tou edwse 4.8 score allo 0.2 na eperne kai de tha to lamvana katholou.

To 5 einai poly epikindino, eidika me default configuration... emena moy'xe
kopsei mail poy den eprepe otan to testara...

Pliroforiaka gia to mail poy les:

	HTML_MESSAGE,HTML_SHOUTING8 autolearn=no version=2.60

...opote ypotheto oti  den xrisimopoieis to bayes mias kai an to eixes
ekpedeysei tha eprepe na soy dosei arnitiki bathmologia kai na meiosei arketa
to 4.8...

<<V13>>