patents results

zakinthinos at hellug.gr zakinthinos at hellug.gr
Tue Oct 21 15:18:36 EEST 2003

> Αγαπητέ Γιώργο,
>
> Παρακαλώ μη βιαστείς να πεις πως "με έβαλε κάποιος" ή "είμαι με τους τάδε",
> απλά παρατηρώ τις συνεισφορές σου στη λίστα και απλά θέλω να επισημάνω
> ορισμένα πράγματα.

οκ

> Ο σύλλογος υπάρχει για να εμπνέει τη συνεργασία μεταξύ μας. Αυτό πιστεύω
> πως γίνεται όχι με το να δείχνουμε τους άλλους και τα λάθη τους με το
> δάχτυλο, αλλά να συνομιλούμε για να βρεθεί λύση στο πρόβλημα.

αυτο θα ηταν σωστο εαν δεν υπηρχαν δυο-τρια μικρο-πραγματακια πριν απο αυτο

1) εαν ρωτησεις τους περισσοτερους ανθρωπους στον κοσμο

"οταν κανετε κατι ποσες ευκαιριες για λαθη πιστευετε οτι εχετε ?

θα σου απαντησουν:
"τουλαχιστον μια"

οταν παιζεις μπαλα με το marketing + legal + advertising + lobby dept της μαμας
εταιριας
δεν εχεις μια ευκαιρια, εχεις καμια

σε εχουν εντοπισει και χτυπησει/τσακισει με το που βγεις στο πεδιο, δυστηχως
δεν ειναι
ο παιδοτοπος "το ροδι" αλλα η καλυτερη ομαδα στον κοσμο (και η πιο
καλοπληρωμενη), θα
εκμεταλλευτουν οποιαδηποτε αδυναμια και θα προσπαθησουν να την κανουν
μεγαλυτερη, προτιμω
να βρω εγω τις αδυναμιες παρα αυτοι

το οτι μπορω και κανω κριτικη που "ποναει" σημαινει οτι υπαρχουν τρυπες στην
αμυνα,
φτιαξτε την αμυνα να μην σας ποναω,

α και που εισαι, εγω απλα θα σας κανω μελανιες, οι φιλοι που αναφερω πιο πανω
δεν θα
 σταματησουν μεχρι να μην εχει απομεινει τιποτα απο εσας, διαλεξε ποιον
προτιμας, εμενα
ή αυτους

α οχι δεν γινεται κανεναν, πρεπει εναν απο τους δυο....... :)

2) οταν υπαρχει μια γραμμη μετωπου η οποια δεχεται γενικευμενη επιθεση
πυροβολικου απο
εναν αντιπαλο δημιουργειται η εξης κατασταση: το ανθρωπινο μυαλο εχει καποια
ορια σε ποσα
boom μπορει να αντεξει, bang after bang after bang στο τελος τα μελη της ομαδας
αρχιζουν
να πανικοβαλλονται / τρελλενονται, τρεχουν δεξια αριστερα εξω απο το χαρακωμα
("page closed" anyone ? :),  η γραμμη αρχιζει και καταρρεει.....

εκει πρεπει να υπαρχει ενας τυπος που να μην καταλαβαινει χριστο, να βλεπει
κομμενα
κεφαλια γυρω του και να λεει "τελεια, αρχιζει το παρτι", αυτος λοιπον με
αγριοφωναρες
μαζευει τους υπολοιπους και ανασυντασσει την γραμμη

λυπαμαι που η ανασυνταξη γραμμης δεν γινεται με κλασσικη μουσικη και "σας
παρακαλω"

το παραπανω ειναι ευκολως εννοουμενο οτι θελει την απαραιτητη προσαρμογη στα
δεδομενα
του συλλογου και αρκετη σκεψη αναφορικα με το ποιος ειναι ποιος και σε τι
αναφερομαι

αφηνεται ασκηση στον αναγνωστη

εννοειται οτι δεν ειμαι ο μονος που εχει το ρολο του "κακου" εργολαβικα, παντως
θεωρω οτι
χρειαζεται και καποιος να λεει τα πραγματα εξω απο τα δοντια (hard reality) ,
ετσι για να μην ειμαστε ολο φιλολογια

3) οποιος δεν αντεχει τα σκατα της πρωτης γραμμης να μην θελει να παιζει μπαλα
με την
μαμα , τοσο απλα....

4) η σημαια δεν υποστελλεται ποτε και για κανεναν λογο, οτι και να συμβαινει
(πρεπει να) δειχνουμε ηρεμοι

> Τα περισσότερα από τα mail σου είναι εριστικά και αφήνουν υπονοούμενα τα
> οποία δε διευκρινίζεις.

δεν αντιλεγω οτι τα περισσοτερα μαιλ ειναι εντονου υφους, ομως προσωπικα θα
ημουν
ευχαριστημενος εαν καποιος μου εδινε οδηγιες για να επιβιωσω ακομη και εαν το
εκανε
σε εντονο υφος

εαν η ομαδα epatents θεωρει οτι οι εντονου υφους "φιλικες παροτρυνσεις" :) μου
δεν την
βοηθησαν στο να διαμορφωσει ολοκληρωμενη αποψη και πλατφορμα ας βγουν να το πουν

το παραπανω ειναι προκληση.....

οσο για τα υποννοουμενα μου , επετρεψε μου να την εχω φαει κανα δυο φορες απο
τον συλλογο
μου , οταν ειπα "αιρετικα" πραγματα που εκ των υστερων αποδειχτηκαν σωστα,
οποτε και "τσιμπαω"
μερικους για να μην τους μπουν ιδεες

> Θα ήταν καλό πιστεύω, για τη λίστα και την καλή
> λειτουργία του συλλόγου, για την οποία λες πως ενδιαφέρεσαι, να χαμηλώσεις
> λίγο τους τόνους.
> Εδώ δεν είναι ούτε τηλεόραση με debate ΠΑΣΟΚ-ΝΔ όπου
> "δικαιώνεται" όποιος φωνάζει περισσότερο,

δειξε μου σε παρακαλω που ακριβως ειχα caps on, το οτι υποστηριζω με θερμη τις
αποψεις μου
και πιστευω οτι ειναι σωστες δεν σημαινει οτι φωναζω...

απο εκει και περα εαν "χαμηλωσε λιγο τους τονους" = "μην υποστηριζεις και τοσο
πολυ τις
αποψεις σου ρε παιδι μου" λυπαμαι αλλα αυτο δεν θα γινει, θα τις υποστηριζω οσο
γουσταρω στα
πλαισια της κοσμιοτητος φυσικα

θεωρω ως σποντα το " *λες* πως ενδιαφέρεσαι " που σου ξεφυγε, πολλα πραγματα τα
οποια εχω κανει
για τον συλλογο και θα εδειχναν ποσο ενδιαφερομαι δυστυχως δεν ειναι
ανακοινωσιμα για λογους στρατηγικης ,
εαν αυτο δεν ισχυει ας βγει ο πρωην προεδρος να με διαψευσει.......

> ούτε στοά στην οποία γίνονται
> μυστικές διεργασίες για να αναδειχτούν κάποιοι και να θαφτούν κάποιοι άλλοι.

καλα για αυτο μην εισαι τοσο σιγουρος.......

/* very black humor

hint: οσοι ΕΑΜοβουλγαροι γουσταρουν το *ελευθερο* και οχι το ανοιχτο λογισμικο
ειναι
κακοι ανθρωποι (παλιομοδιτες, *κολλημενοι* ιδεολογοι,) και πρεπει να
εξοβελιζονται.....

*/

(ναι, ναι, ειμαι πολυ κακος τυπος..... :)

> Από την άλλη, μπορεί να φταίει και το μέσον επικοινωνίας. Μερικές φορές,
> λόγω ακριβώς έλλειψης προσωπικής επαφής, είναι εύκολο να παρεξηγούμε
> καταστάσεις ή να παρεξηγούν εμάς, κρίνοντας μονάχα από τις λέξεις.

π.χ η παρεξηγηση ( ? ) οτι ειμαι υπερ των πατεντων....

> Φιλικά,
> Δημήτρης.

1)τα παιδια συνεχιζουν ακαθεκτα παντως

http://slashdot.org/article.pl?sid=03/10/18/1628217&mode=thread&tid=155&tid=99

2) τελικα θα μεινω με την απορια εαν η μαμα θα μας φορεσει το palladium καπελο
και θα
κλεισει  KDE, GNOME

ο παμμεγιστος εχθρος της ομαδας epatents, καταπιεστης της διαμαρτυριας τους και
δεσμωτης
του λογου τους

γιωργος τσιμαρας