RAM

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Mon Oct 20 22:40:16 EEST 2003

On Monday 20 October 2003 21:45, Giannis Stoilis wrote:

> Σε ποιες εφημερίδες θέλετε να στείλουμε
> το δελτίο τύπου; Δεν έχω ιδέα που θα έπρεπε...

Σίγουρα στις Λαμπρακικές (dolnet) και στην Ελευθεροτυπία που έχει το
ένθετο για την τεχνολογία και στο Κέρδος που δείχνει ενδιαφέρον για το
Linux και στην Καθημερινή.

Από εκεί και πέρα και αφού πρόκειτα για business-τύπου κίνηση του
συλλόγου, θα πρότεινα κάποιος να βρεί όσες περισσότερες
Οικονομικές-τύπου εφημερίδες γίνεται και να σταλεί το δελτίου τύπου και
εκεί.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering