Φωτογραφίες Infosystem 2003

Michael Iatrou M_Iatrou at freemail.gr
Sat Oct 18 02:35:11 EEST 2003

When the date was Friday 17 October 2003 11:08, Giannis Stoilis wrote:

> Πάρτε τες τώρα που είναι ζεστές! Είναι μερικές δεκάδες MB σε μερικές
> εκατοντάδες φωτογραφίες.

Μετά από αυτό το βομβαρδισμό φωτογραφιών εκ μέρους του Γιάννη, δεν ξέρω αν
έχει νόημα να ανεβάσουμε άλλες φωτογραφίες. Το ισοπέδωσε το θέμα ;)

Από την άλλη, κάποιες "ενδιαφέρουσες" φωτογραφίες, με θέμα τον listman, που
"έπεσαν" στα χέρια μου, θα τις βάλω προς το παρόν στο συρτάρι :)

--
"Earn cash in your spare time -- blackmail your friends"