patents results

zakinthinos at hellug.gr zakinthinos at hellug.gr
Thu Oct 16 20:05:06 EEST 2003

> letter to magazine / patents results
> Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
> Tue Oct 14 16:06:04 EEST 2003
>

> Πολλά e-mail χάνεις τελευταία, και κατηγορείς τον σύλλογο ότι σου
> μπλοκάρουμε τα e-mail. Μας κατηγορείς και από πάνω. Μόνο που το e-mail
> σου έστειλα, το έκανα BCC και αλλού. Ορίστε και τα headers:

η ακριβης εκφραση που χρησιμοποιησα ηταν "ελπιζω να ειναι καποιο
τεχνικο προβλημα και να μην εχει μπει καποιο ban το οποιο εφ'οσον
δεν εχει ανακοινωθει στην λιστα hellug ειναι παρανομο"

ηταν τεχνικο προβλημα

η εμφαση στο παραπανω πηγαινε στο *ελπιζω* , ηταν ερωτημα και οχι κατηγορια

θα σας παρακαλουσα να μην διαστρεβλωνετε τα λογια μου,

οσο για τους (πολυ καλους) λογους για τους οποιους ειμαι τοσο καχυποπτος εαν
θελετε μπορω να σας τους εξηγησω σε προσωπικο εμαιλ γιατι εαν μιλησω δημοσια θα
προκληθει σοβαρη ζημια στην λειτουργια του συλλογου

> ----

snip....

> ----

αντι για το κατεβατο θα μπορουσατε να μου ξαναστειλετε το εμαιλ ωστε να μπορεσω
να καταλαβω για ποιο μηνυμα μιλατε

> Το θέμα λήγει εδώ.

σας καταλαβαινω, η κριτικη και η προσπαθεια για απλετο φως ενοχλει.....

δεν πειθομαι για την αισιοδοξη σας αποψη "οι πατεντες δεν περασαν" οταν μου
λετε οτι το kernel μπορει να τεθει σε ομηρια
(trusted computing/palladium   http://www.cl.cam.ac.uk/~rja14/tcpa-faq.html)
απο μια καινουρια τεχνολογια οποτε και σας ξαναθετω τα παρακατω ερωτηματα

γιατι

> Ναι.

που ? ευρωπαικη ενωση ή μονο στις USA ?

εαν ΕΕ τοτε λυπαμαι αλλα την πατησαμε, η διατυπωση οτι οι πατεντες δεν περασαν
ειναι λαθος γιατι περασαν
στο επιπεδο που θα καταστησουν ομηρο ενα απο τα βασικα projects

> Ναι.

το mono δεν ειναι και τοσο σημαντικο αλλα και παλι ειναι προβλημα

> Ναι.

το ιδιο με το σχολιο για το kernel

> Ευτυχώς, τα Windows δεν έχουν σοβαρό memory management, οπότε σίγουρα
> δεν κινδυνεύουν [ ;-) ]
> Αν όμως υπήρχε πατέντα στο ότι πρέπει να υπάρχει διαδικασία στην
> διαχείρηση της μνήμη, τότε μπορείς άνετα να ζητήσεις λεφτα από...
> οτιδήποτε χρησιμοποιεί μικροελεγκτές...

το ζουμι της ερωτησης ειναι εαν ενας open-source dev εχει την ιδια ευκαιρια για
πατεντα οπως
ενας closed source, εαν οχι ειναι σαφες οτι δεν θα κανει release τον κωδικα του
(για να τον κλεψουν και μαλιστα με πατεντα ?) και αυτο ειναι ενα ασχημο πληγμα

> - Γιάννης Στοΐλης

http://lists.hellug.gr/pipermail/hellug/2003/010200.html

http://epatents.hellug.gr/

το πανω link μιλαει υπερ των πατεντων (χωρις να το θελει) , το κατω (με το
οποιο συμφωνω στον υπερθετικο βαθμο)  κατα, η εκπληξη ?

και τα δυο τα εχει γραψει η ιδια ομαδα

δεν σας φταιω σε τιποτα εαν αλλα πραγματα θελετε να πειτε και αλλα λετε

γιωργος τσιμαρας