infosystem update

Stoilis Giannis giannis at stoilis.gr
Fri Oct 10 09:00:01 EEST 2003

Jimmy Angelakos wrote:
> ???????!
>
> ?? ???? ???? ?????????? ??? ??? ??? ??????? ????
????? (???? ????
> ??????? ?? ????? ??? ??? ??????) ???? ????????? ????
Infosystem ??
> ??????? 1-2 updates ??? ?? ??????? ?? ????? ??? ????.

Krataw fwtografies kai logs gia ta panta! Pisteuw 8a htan pio oloklhrwmeno na
sas poume sto telos akribws ti egine.
Gia na sas anoiksw thn oreksh: Eimaste sto periptero 5 atoma, thn prwth mera.
DEN PROLABAINOYME. Kosmos paei na rwthsei kati kai den briskei atoma na
milhsei. Apo eksw apo to stand mas ginetai monimws panikos, enw diplana stand
5plasia se mege8os skotwnoun muges. Kosmos pou den kserei giati ginetai
panikos, erxetai kai autos na dei GIATI ginetai o panikos. Kai o panikos
diplasiazetai! Prwth mera ekana ena dialeimma 30 leptwn gia na faw merika
kommatia pitsa kai auto einai olo. Olh mera edw trexoume. H apodoxh kai to
endiaferon tou koinou einai pragmatika aprosmenh, alla exei kai ta kata ths.
Exoume nea melh, endiaferon apo enan papa pou h8ele na dei pws ta pame me ta
polutonika(o diamantidhs mas ebgale asproproswpous se auto to 8ema), etaireies
pou 8eloun na ma8oun pws na xrhsimopoihsoun to linux sthn etaireies kai oxi
apla gia ena fileserver, alla akoma kai se cluster! Yphrxe atomo pou mou
prosfere proswpika douleia! O Glezos katafere kai epeise mia etaireia pou
poylaei ektypwtes na mas typwsoun ton TUX se mousama se diastaseis...
dwmatiou! More to come, soon....

Apokleistikes fwtografies: O rikoudis na trwei, o rikoudhs na ka8etai, o
rikoudis or8ios, o rikoudis na perpataei... :))) O apollwnas na kanei pws
paizei ki8ara, oi kopeles na proselkuoun ton kosmo(nai, exoume kai kopeles, ti
nomizate?), o soldatos se perierges staseis kai alla polla... Fusika,
fwtografies apo tis ka8hmerines bradunes eksodous den leipoun...

Eidate ti xasate pou den hr8ate? Kala na pa8ete... Zhleia... :)

Filika
- Giannis Stoilis