info

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Wed Oct 8 12:37:34 EEST 2003

Chatzigiannis Georgios wrote:
> kyrioi,
> Parakalo pliroforiste me telephones epikoinonias me ton syllogo sas.
> Kathos thelo na theso kapoia erotimata anaforika me to linux kai tin
> xrisi tou.
> Efxaristo,
> Metaxia Chatzigianni
> 210 8990573
> 2108990425

Ο Σύλλογος δεν έχει έδρα με την έννοια ότι υπάρχει κάποιο άτομο εκεί σε
μόνιμη βάση.

Για τις πληροφορίες που θέλετε, μπορείτε να εξυπηρετηθείτε από διάφορες
mailing list που παρέχει ο σύλλογος. Για να εγγραφείτε, πηγαίνεται στις
παρακάτω σελίδες:

H hellug είναι η λίστα για τα εσωτερικά θέματα του συλλόγου
(ανακοινώσεις,συζητήσεις). Απευθύνεται στα μέλη, αλλά μπορεί
οποιοσδήποτε να εγγραφεί. Η εγγραφή-διαγραφή γίνεται από τη σελίδα:

Η linux-greek-users είναι η γενική λίστα του συλλόγου. Πρόκειται για
γενικές συζητήσεις πάνω στο linux, ερωτήσεις και απορίες κάθε επιπέδου,
αν και οι βασικές βρίσκονται με αναζήτηση στα αρχεία της λίστας. Η
εγγραφή-διαγραφή γίνεται από τη σελίδα:

Η Migrate2Linux είναι η λίστα του συλλόγου για τους αρχάριους χρήστες. Η
λίστα αυτή θα δώσει ιδιαίτερη σημασία σε όσους χρήστες θέλουν να
περάσουν από κάποιο άλλο λειτουργικό που χρησιμοποιούσαν στο παρελθόν
στο Linux, όποιο και αν είναι αυτό. Αυτός είναι και ο στόχος της λίστας,
η ομαλή μετάβαση από ένα οποιοδήποτε λειτουργικό στο Linux. Η
εγγραφή-διαγραφή γίνεται από τη σελίδα: