Ψηφοφορία σχετικά με την πληρωμή της συνδρομής

Yiannis Belias orion at hellug.gr
Thu Oct 2 18:36:14 EEST 2003

On Tuesday 30 September 2003 16:50, Giannis Stoilis wrote:

> Από το ποσό που θα λαμβάνει η τράπεζα, κρατά το 8% στην τσέπη της και
> μας βάζει το υπόλοιπο στον λογαριασμό μας. Το ποσό είναι ότι επιλέξουμε
> εμείς.

Hi!
Βασικά, νομίζω ότι αυτή είναι η ερώτηση που έκανε ο Θάνος.
Ποιό είναι το ποσό που θα επιλέξουμε εμείς, 21 ή 25 ευρώ? :)
 Επίσης δε νομίζω ότι έχει νόημα να γίνει ψηφοφορία γι' αυτό το
θέμα. Απλά προστίθεται μια καινούρια δυνατότητα πληρωμής. Όποιος
θέλει πληρώνει έτσι, όποιος δε θέλει όχι.
Αν ο σύλλογος βέβαια είναι να παίρνει -8% τότε σίγουρα θέλει ψηφοφορία...
Αν και τώρα που το σκέφτομαι, αυτό μάλλον θα ήταν παράνομο, ε?
Στο ταμείο πρέπει να μπαίνουν πάντα 21 ευρώ ανεξάρτητα από τον τρόπο πληρωμής.

Γιάννης
--
Yiannis Belias
Homepage [ http://users.hol.gr/~jonnyb/video/ ]