Ψηφοφορία σχετικά με την πληρωμή της συνδρομής

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Tue Sep 30 16:50:28 EEST 2003

Thanos Kyritsis wrote:
> Σχολιασμοί/κακίες επιτρέπονται ?? :P

Σαφώς! Για αυτό έχουμε την λίστα, άλλωστε! ;-)

> Αυτά τα χρήματα θα τα παίρνει η τράπεζα από τον καταθέτη ή από το
> σύλλογο ?? Δηλαδή, η εγγραφή είναι 21 ευρώ. Τελικά θα παίρνει ο
> σύλλογος 21 - 0.08*21 ευρώ ή θα βάζει το μέλος 21 + 0.08*21 ευρώ για να
> έρθει στα "ίσα" του ??

Από το ποσό που θα λαμβάνει η τράπεζα, κρατά το 8% στην τσέπη της και
μας βάζει το υπόλοιπο στον λογαριασμό μας. Το ποσό είναι ότι επιλέξουμε
εμείς.

> Πάντως, όπως και να έχει, δε νομίζετε ότι είναι κοροϊδία να παίρνουν οι
> τράπεζες 8% επειδή έτσι γουστάρουν να χρεώνουν ? Γιατί να τις
> αβαντάρουμε ?

Γιατί προσφέρουν μια διευκόλυνση...

> IMHO από τη στιγμή που υπάρχει το απλό web-banking και μπορείς να κάνεις
> κατάθεση με ένα ΚΛΙΚ και χωρίς προμήθειες, όλα τα άλλα είναι περιττά.

Κοίτα, εμείς οι δύο που έχουμε Alpha Web Banking, μπορούμε άνετα να το
παίζουμε μάγκες. Μόνο η Alpha κάνει δωρεάν μεταφορά ποσού σε άλλο
τραπεζικό λογιαριασμό. Όλες οι άλλες τράπεζες χρεώνουν. Πολλά.
Αν κάποιος έχει τις συνναλλαγές του με την Εθνική, επειδή από αυτή
παίρνει βιβλιάριο επιταγών, μπορούμε εμείς να του πούμε τίποτα; Ας μην
αναφερθώ στο Web Banking της που έχει (κρατηθείτε) "ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ".
Επίσης, αν κάποιος πληρώνεται από την Γενική τράπεζα και του είναι πιο
εύκολο κρατά εκεί όλους τους λογαριασμούς του; Το Web Banking αυτής της
τράπεζας είναι υπο σχεδιασμό εδώ και δύο χρόνια! Εν έτη 2003, παρακαλώ.
Α, ας μην αναφερθώ στο πολύ όμορφο Web Banking της CitiBank που σου
δείνει την δυνατότητα να δεις το υπόλοιπο του λογαριασμού σου ΜΟΝΟ.(Αν
το αναβαθμίσαν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, σημαίνει ότι έπιασαν τόπο τόσες επιστολές που
τους έστειλα).

Κοίτα, δίκιο έχεις σε όσα λες, μεγάλο είναι το ποσοστό, αλλά δεν είναι
υποχρεωμένος να την χρησιμοποιήσει κανένας, ούτε χρεώνεται ο σύλλογος
για όσο καιρό την έχει ενεργοποιημένη και κανείς δεν την χρησιμοποιεί.
Κατά την γνώμη μου, δεν έχουμε τίποτα να χάσουμε. Αυτό που θέλουμε να
επιτύχουμε είναι να κάνουμε την συνδρομή στον σύλλογο όσο το δυνατόν πιο
ελκυστική γίνεται. Θα βελτιώσουμε τους λόγους εν καιρό, αλλά γιατί να
μην βελτιώσουμε και τον τρόπο;

Α, μην ξεχάσω, για πες μου πως ακριβώς μεταφέρεις λεφτά σε
μη-προδηλομένο λογαριασμό ελληνικής τράπεζας από το εξωτερικό. Τους
φοιτητές εκεί τους ξεχνας; Αν γίνεται(που δεν το νομιζω), οι προμήθειες
είναι τεράστιες. Και αν περιμένεις ένας φοιτητής να μεριμνήσει να πάει
στην τράπεζα όταν έρχεται Ελλάδα για διακοπές, γελιέσαι...

Ουφ... Κουράστικα... Πάω σπίτι...

- Γιάννης Στοΐλης