Ψηφοφορία σχετικά με την πληρωμή της συνδρομής

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Tue Sep 30 16:33:23 EEST 2003

On Tue, Sep 30, 2003 at 03:37:18PM +0300, Giannis Stoilis wrote:

> Η πρώτη ψηφοφορία, αφόρα την πληρωμή των
> συνδρομών του συλλόγου. Έγινε έρευνα των
> διάφορων υπηρεσιών που υπάρχουν στην
> Ελλάδα, και καταλήξαμε στο http://www.syndromes.gr/.
> Είναι μια υπηρεσία της Τράπεζας Πειραιώς
> που επιτρέπει την πληρωμή συνδρομών
> γενικότερα, μέσω της πιστωτικής κάρτας.
> Θα μπορείτε από τον υπολογιστή σας μέσω
> Internet ή μέσω ενός τηλεφωνήματος στην
> Τράπεζα, να χρεώνετε την συνδρομή σας
> στην πιστωτική σας κάρτα. Επικοινώνησα
> τηλεφωνικώς με την υπεύθυνση της
> υπηρεσίας αυτής και μου το εξήγησε
> ακριβώς πως λειτουργεί. Αν έχετε απορίες,
> [...]

  Αν και δεν είμαι μέλος του συλλόγου, θα σκάσω αν δεν το ρωτήσω: Η
συγκεκριμένη υπηρεσία δοκιμάστηκε ότι δουλεύει με μη-IE browser που
τρέχουν πάνω σε μη-Windows λειτουργικά; Αν όχι, αναρωτιέμαι κατά πόσον
ο HELLUG θα καταδεχόταν να χρησιμοποιήσει κάτι τέτοιο. ;^) Συγχώρεσε
τη δυσπιστία μου, αλλά όταν έχεις να κάνεις με τράπεζα που αρέσκεται
να διαφημίζει εαυτόν ως "winbank"...

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr