Ψηφοφορία σχετικά με την πληρωμή της συνδρομής

potmos potmos at myqnet.gr
Tue Sep 30 16:24:04 EEST 2003

Στις Τρι 30 Σεπ 2003 16:02, ο/η Thanos Kyritsis έγραψε:
> IMHO από τη στιγμή που υπάρχει το απλό web-banking και μπορείς να κάνεις> κατάθεση με ένα ΚΛΙΚ και χωρίς προμήθειες, όλα τα άλλα είναι περιττά.
Σε όλες τις διατραπεζικές συναλλαγές υπάρχει προμήθεια, όπως και σε όλες τις συναλλαγές με πιστωτική (και μάλιστα ωρισμένες φορές πάνω από 8%).Π.χ. αν καταθέσω την συνδρομή μου στον Σύλλογο μέσω του web banking με χρεώνει ούτως ή άλλως προμήθεια.Έτσι όμως, διευκολύνονται τα μέλη που έχουν πιστωτική αλλά δεν χρησιμοποιούν web banking.
Τίποτε παραπάνω, τίποτε περιττό.
Λουκάς Ν. Σταμέλλος.