Τι θα έχουμε στην Infosystem...

Stoilis Giannis giannis at stoilis.gr
Sat Sep 27 10:18:15 EEST 2003

Είπα να σας ενημερώσω για το τι θα παρουσιάσουμε στην Infosystem.
1) Ένα cluster σε linux. Θα είναι ένα έτοιμο και στημμένο cluster, όπου
θα μπορούμε να δείξουμε στους επισκέπτες τις δυνατότητες που θα έχει
κάτι τέτοιο στην επιχείρησή τους. Η πρωτοβουλία αυτή είναι δική μου.
2) Ένα τηλεφωνικό κέντρο! Το software που θα χρησιμοποιεί θα είναι αυτό:
http://www.asteriskpbx.com. Οι επισκέπτες θα μπορούν να δοκιμάζουν τις
δυνατότητές του άμεσα, και να λύνουν ότι απορίες έχουν. Η πρωτοβουλία
είναι του Χρήστου Ρικούδη και του Απόλλωνα ΚΑΤΙ(δεν το θυμάμαι...).
3) To knoppix! Σε συνεργασία με την ΕΛΛΑΚ θα μοιραστούν μερικές χιλιάδες
CD με μια έκδοση του knoppix που έφτιαξε ειδικά για την περίσταση ο
Νύκταρης Νίκος
4) Την GPL! ή μάλλον, τι μπορούμε να κάνουμε. Θα υπάρχει ένας αριθμός με
άδεια Cd στο περίπτερο και θα μπορεί ο επισκέπτης να ζητήσει την
τελευταία του έκδοση του distribution του. Του την γράφουμε και την
παίρνει. Δωρεάν φυσικά.
5) Ενημέρωση πάνω στο θέμα των πατεντών λογισμικού. Θα διανεμηθούν
φυλλάδια πάνω στο θέμα αυτό. Πρωτοβουλία του Γλέζου Δημήτρη.
6) Και φυσικά, θα παρουσιάσουμε τον ίδιο μας τον σύλλογο, τις
δραστηριότητές μας κλπ.

Αν κάποιος θέλει να παρουσιάσει κάτι με το οποίο ασχολείται και πιστεύει
ότι θα έχει ενδιαφέρον, ας επικοινωνήσει μαζί μου.

Φιλικά
- Γιάννης Στοΐλης