Ποιος θα έρθει infosystem;

Gerasimos Vaiou gvaiou at hal.csd.auth.gr
Fri Sep 26 14:35:27 EEST 2003

On Fri, 26 Sep 2003 08:45:34 +0300
Giannis Stoilis <giannis at stoilis.gr> wrote:

> Όσοι έχουν τον χρόνο και την διάθεση να κάτσουν στο περίπτερο το
> hellug της infosystem βάρδια, ας μου στείλουν (ξανά) από ένα προσωπικό
> mail, λέγοντας πότε έρχονται, πότε φεύγουν και τι ώρες θα είναι
> διαθέσιμοι.
Καλημέρα,
εγώ σπουδάζω Θεσ/νίκη και θα βρίσκομαι εδώ τις μέρες της infosystem.
Θα έχω, ελπίζω, πολύ ελεύθερο χρόνο εκείνη την περίοδο και θα ήθελα να
βοηθήσω όπου χρειάζεται. Αν χρειάζεται βοήθεια για κουβάλημα, στήσιμο
περιπτέρου κτλ θα είμαι από τους πρώτους. Αρκεί να μου πεις χρόνο και
τόπο.

Γεράσιμος Βαΐου

Phone No           | +302310829668
Jabber ID          | gvaiou at jabber.org
irc                | GRnet, nick: gvaiou, alchem