debian page

zakinthinos at freemail.gr zakinthinos at freemail.gr
Tue Sep 23 20:21:39 EEST 2003

> debian.org page
> Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
> Tue Sep 23 09:34:57 EEST 2003
>

> Dhmhtrh, o sullogos autos leitoyrgei me bash tis arxes tis dhmokratias.
> Auto shmainei oti dexomaste pragmata pou den mas aresoun, an h
> pleiopshfia to apofasisei.

nai, ok mono pou den me lene dimitri opote katalavaino poso xrono afieroses
sta epixeirimata pou pio kato les "mi logika"

apo ekei kai pera tha ithela na rotiso ean me ton oro pleiopsifia
ennoeis ta 5 atoma pou mou apantisan giati mallon exeis esfalmeni
apopsi tou orou pleiopsifia

> H pleiopsifia apofasise oti etsi prepei na kinh8oume. (An uparxon akoma
> amfibolies, mporoume na kanoume mia epishmh pshfoforia). Alla esu
> sunexizeis na fwnazeis...

safos kai na kanoume psifoforia, "sas aresei kalitera i selida pou exei kanei
to debian.org i i selida pou exoume emeis ?"

ksana den katalava pou tin eides tin pleiopsifia, na sou thimiso oti
o sillogos exei 130 kai oxi 5 meli

episis den fonazo, prospatho na peiso, exoume diaforetiki apopsi gia to stisimo
tis selidas, ego prospatho na peiso gia tin diki mou apopsi kai esi gia tin dikia sou, opoios einai entelos sigouros oti auta pou leo einai skoupidia
einai eleutheros na min me diavazei i kai na leei "les skoupidia"

> Ti akribws 8eleis na petuxeis me auto; Exeis thn entupwsh oti an
> fwnazeis kai apeileis 8a allaksoun gnwmh oloi; Ligh logikh den exeis?
> Asxetws an exeis dikio 'h' adiko, pote brhke kapoios to dikio tou me fwnes?

tin apeili pou tin eides ; (tha se parakalousa na paratheseis to kommati
opou se apeilo allios les mal....)

tin foni pou tin eides ;

apla eida tin selida tou debian kai epidi polloi pareksigisan to pos tha ithela
na exei stithi i selida eipa na doso to paradeigma

> Apofasisthke na ginei h allagh se mia selida. Eksefrases megaloprepws ta
> parapona sou. Suzhth8hke to 8ema kai telika den egine auto pou esu
> 8ewreis swsto. Auto shmainei oti 8a fwnazeis mexri na ginei? Auth einai
> h idea sou peri dhmokratias? na kanoun oloi to diko sou, epeidh eisai o
> pio fwnaklas edw mesa? Blepeis pollous na se uperaspizontai?

nomizo oti ethesa ip'opsin toy syllogou mia selida , giati polloi me rotisan
"oraia esi ti proteineis"

pigaine se parakalo se palaiotera mail kai des ean einai auto akrivos pou me rotisan nai i oxi

meta zita siggnomi gia tin katigoria oti prospatho na epivallo tin gnomi mou me fones

> As hremhsoun ligo ta pneumata, se parakalw... Eilikrina, SE PARAKALW.
> Eite san grammateas tou sullogou, eite san melos, eite san Giannis
> Stoilis, einai san ontothta kata twn patentwn... To 8ema exei lhksei edw
> kai kairo. Ektos an breis NEA LOGIKA EPIXEIRHMATA kai ta grafeis sto
> e-mail xwris na patas ta plhktra san na patas pinezes, kai xwris h piesh
> sou na xtupaei kokkino.

1) eimai iremos, den fonazo, o monos pou exei caps on eisai esi, mporei
gia emena to thema na min exei liksi kai na prospatho na peiso gia to sosto
twn apopsewn mou, tora mporei na einai sostes mporei kai oxi, apo ekei
kai pera otan les "to thema exei liksi" na sou ypenthimiso tin eleutheria tou
logou kai tin dinatotita twn melwn na askoun politiki kai na prospathoun na anatrepsoun apofaseis pou kata tin diki tous krisi vlaptoun ton sillogo

2) to na theoreis oti ta dika mou epixeirimata peri tis mamas etaireias
einai skoupidia exei kalos (isos kai na einai), alla to na mou les oti i parathesi tis stratigikis epilogis enos apo ta pio epityximena group ston kosmo einai "mi logiko epixeirima", entaksei ama esi nomizeis oti eisai kaliteros apo to debian, entaksei, mesa, oti peis

3) diathro to dikaioma na enisxyo kai na epekteino ta epixeirimata mou, to pos
ekfrazomai kai poses fores tha ekfrazomai einai dikaioma mou san melos tou sillogou, ama den sou aresei .procmailrc