Moirasma filladiwn gia software patents (Stournari/Panepistimia/klp)

Michael Iatrou M_Iatrou at freemail.gr
Mon Sep 15 16:40:11 EEST 2003

[snip all]

Μερικές παρατηρήσεις:
Η "διανομή" πρέπει να γίνει μέσα στη βδομάδα, μία μέρα πριν την ψηφοφορία δεν
μπορούμε να πετύχουμε και πολλά.
Καλό είναι σε όλα τα πανεπιστήμια να υπάρχουν φυλλάδια. Αν δεν υπάρχει κόσμος
να τα μοιράσει, τουλάχιστον ας υπάρχουν σε κάποιο τραπέζι απ' όπου να μπορούν
να παίρνουν ελεύθερα οι διερχόμενοι.
Πέρα από τα φυλλάδια, όποιον μπορείτε να ενημερώσετε για το θέμα, καλό θα
κάνει (συναδέλφους/συμφοιτητές, καθηγητές/προϊστάμενους).

Από την πλευρά μου, μπορώ να βοηθήσω σε όποια προσπάθεια γίνει στην Πάτρα.
(και προφανώς θα ενημερώσω όλους στο τμήμα μου)

--
 Michael Iatrou
 Electrical and Computer Engineering Dept.