poster for infosystem

Dimitris Glezos glezos at ceid.upatras.gr
Mon Sep 15 13:48:33 EEST 2003

On Mon, 15 Sep 2003, Giannis Stoilis wrote:

> Το αναλαμβάνω εγώ, με δικά μου έξοδα. Στείλε μου url από το πρωτότυπο σε
> αξιόλογο μέγεθος. 3 αφίσες φτάνουν, πιστεύω...

Κάποια στιγμή που εκτύπωσα κάτι πήρε αν θυμάμαι καλά 80 ευρώ για μια A0
και μια A1, αλλά dont count on it. Mια A0 για το περίπτερο θα ήταν ότι
πρέπει, άααντε ακόμη μια Α1.

Αν έχουμε λεφτά και για άλλες (πχ ακόμη 1-2 Α1), προτείνω να αφαιρέσουμε
τους χορηγούς για να μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε άλλα events.

On Mon, 15 Sep 2003 teras at di.uoa.gr wrote:

> Quoting Dimitris Glezos <glezos at ceid.upatras.gr>:
>
> Emena proswpika pantws moy arese kai to Linux Inside. Kane o,ti 9es, mh to
> kanoyme san ton xwriko kai ton gaidaro.

ΟΚ, θα το διατηρήσω στην κανονική φωτεινότητα (και εγώ το προτιμώ).

> Tote asto HelLUG 'h HELLUG, opoio ais9htika protimas

HELLUG νομίζω είναι το καλύτερο.

> To sxolio einai sobaro kai kata proswpikh gnwmh 9a protimoysa na
> xrhsimopoioysame GNU fonts, opws ta freefonts. Alh9eia, h afisa me ti programma
> kataskeyasthke;

Photoshop. Δεν έχω χρόνο να την κάνω σε gimp αυτή τη στιγμή. Τέρας
χαλάρωσε ρε συ. Υπάρχουν τόσα και τόσα πράγματα να γίνουν για το linux που
η αφίσα σε gimp είναι γελοία υπόθεση κοντά τους. Εδώ πάνε να μας περάσουνε
TCPA και πατέντες και δεν κάνουμε τίποτα.

Όσο για τα fonts, δε με πειράζει όπως δε με πειράζει το photoshop.
Note: Δε θέλω να τη φανταστώ καν με gnu fonts =)

Όποιος έχει διάθεση και χρόνο να κάνει μια άλλη με gimp/gfonts
καλοδεχούμενη =)

http://cylug.org/~subbie/hellug-poster3.png
 - Original φωτεινότητα linux inside
 - Πρόσθεση 2ου χορηγού

Δημήτρης

--
Department of Computer Engineering and Informatics
University of Patras, Greece (ceid.upatras.gr)

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)