poster for infosystem

Michael Iatrou M_Iatrou at freemail.gr
Mon Sep 15 12:53:46 EEST 2003

When the date was Monday 15 September 2003 05:01, Dimitris Glezos wrote:

> http:/cylug.org/~subbie/hellug-poster2.png
>
> Αλλαγές:
> - Ελληνικό κείμενο
> - Κεφαλαία το HELLUG (V13 et al)
> - Πιο αχνό το 'linux inside' (Vasilis Vasaitis)
>
> Το τελευταίο το προτιμώ όπως ήταν.

Κι εγώ το ίδιο :-)

> Χμ.. Πολλές τελείες ρε συ =)
> Έτσι και αλλιώς είναι προφανές ότι είναι ακρωνύμιο, αφού ακριβώς από κάτω
> έχει το πλήρες όνομα..

Τι να σου πω, σε κάτι τέτοιες φάσεις γίνομαι τυπολάτρης και προτιμώ τις πολλές
τελείες :-)

> Όσο για το User/Users, απ'ότι ξέρω είναι User Group:
>   http://www.linux.org/groups/index.html

Αν μπεις όμως και δεις πως ονομάζονται τελικά τα LUGs, θα παρατηρήσεις ότι οι
απόψεις διίστανται (δες εδώ για παράδειγμα
http://www.linux.org/groups/usa/california.html): κάποια χρησιμοποιούν το
users και κάποια το user.
Αλλά τέλος πάντων, το HEL.L.U.G., σύμφωνα με το καταστατικό είναι:

 ΑΡΘΡΟ 1ο: Επωνυμία - Έδρα - Διάρκεια

Ιδρύεται επιστημονικός σύλλογος με την επωνυμία ΕΝΩΣΗ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΩΝ ΛΙΝΟΥΞ
ΕΛΛΑΔΟΣ (Ε.Χ.Φ.Λ.Ε.) - Hellenic Linux Users Group (HELLUG) με έδρα την Αθήνα,
σκοπό μη κερδοσκοπικό και χρονική διάρκεια αόριστη.

(από εδώ: http://www.hellug.gr/hellug/katastatiko.php)

Users και όχι user.

--
 Michael Iatrou
 Electrical and Computer Engineering Dept.