poster for infosystem

Dimitris Glezos glezos at ceid.upatras.gr
Mon Sep 15 05:01:58 EEST 2003

http:/cylug.org/~subbie/hellug-poster2.png

Αλλαγές:
- Ελληνικό κείμενο
- Κεφαλαία το HELLUG (V13 et al)
- Πιο αχνό το 'linux inside' (Vasilis Vasaitis)

Το τελευταίο το προτιμώ όπως ήταν.

On Mon, 15 Sep 2003, Michael Iatrou wrote:

> Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες ότι ένα Ελληνικό σλόγκαν θα ήταν
> προτιμότερο.

Κανένα πρόβλημα, περιμένω ιδέες για σλόγκαν αν δεν σας αρέσει η Ελληνική
μετάφραση της ατάκας της διαφήμισης της IBM (www.ibm.com/open/).

> Επιπλέον, καλύτερα ο σύλλογος να γραφεί σαν "HEL.L.U.G." (είναι ακρωνύμιο,
> κάθε στοιχείο του  ακολουθείται από τελεία), όπου το U είναι "Users" και όχι
> "User".

Χμ.. Πολλές τελείες ρε συ =)
Έτσι και αλλιώς είναι προφανές ότι είναι ακρωνύμιο, αφού ακριβώς από κάτω
έχει το πλήρες όνομα..

Όσο για το User/Users, απ'ότι ξέρω είναι User Group:
  http://www.linux.org/groups/index.html

On Mon, 15 Sep 2003, Panayotis Katsaloulis wrote:

> Elpizw ta fonts ths afisas na einai kai ayta open source :P

Εμ, δεν κατάλαβα αν τελικά είναι σοβαρό το σχόλιο, παρόλη τη γλωσσίτσα
(χεχε) αλλά τα fonts είναι Verdana, Courier New και Arial Black.

Δημήτρης

--
Department of Computer Engineering and Informatics
University of Patras, Greece (ceid.upatras.gr)

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)