poster for infosystem

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Sun Sep 14 23:20:36 EEST 2003

On Sun, Sep 14, 2003 at 10:09:50PM +0300, Dimitris Glezos wrote:

> Σχεδιάσαμε με τον Θάνο Κυρίτση μια αφίσα για την Infosystem, ρίχτε της μια
> ματιά και πέστε ιδέες.
>
> http://cylug.org/~subbie/hellug-poster.png

  Καλή φαίνεται, αν και αυτό το "linux inside" προσωπικά μου κάθεται
λίγο στο λαιμό, αφού ποτέ δεν ήταν η intel από τις συμπάθειές μου.

  Αυτό το «ρητό» πάνω στην αφίσα είναι από κάποιον συγκεκριμένο; Αν
ναι, θα ήταν καλύτερα να του αποδίδεται η ρήση του. Επίσης, δεν είναι
προτιμότερο να είναι (και) στα ελληνικά; Δε βλέπω το λόγο για μια κατά
βάση αγγλόφωνη αφίσα...

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr