diamartyria

Dimitris Glezos glezos at ceid.upatras.gr
Sun Sep 14 13:14:29 EEST 2003

On Tue, 9 Sep 2003, zakinthinos at freemail.gr wrote:

> ετσι και εγω ως αντιεξουσιαστικο στοιχειο κανω την δικη μου διαμαρτυρια
> εναντια στο board

Ένα απλό email με την άποψη σου αρκούσε νομίζω =)

> 6) η φορτικη επικριτικοτητα μου ειναι κυριως απεναντι στα επικοινωνιακα
> skills της ομαδας epatents τα οποια ειναι χειριστα, δεν διαφωνω
> ουτε με το περιεχομενο της διαμαρτυριας τους,
> ουτε με τους ιδιους προσωπικα, αν και ο κυριος ιατρου θα διαπιστωσε οτι
> μου αρεσουν οι προκλησεις

Όπως πάντα, μπορείς να μπεις και εσύ στην ομάδα και να βοηθήσεις. Ή
τουλάχιστον να προτείνεις λύσεις αντί να οδύρεσαι για τα skills της
ομάδας.

Εξ'άλλου, η ομάδα έχει δική της mailing list. Άσε που η ομάδα δεν
έχει να κάνει με την απόφαση του συλλόγου να αλλάξει το front page της
ιστοσελίδας του.

> 11) το δικαιον μιας προσπαθειας αυτοανερειται εαν προβαλλεται με τον
> λαθος τροπο στο λαθος κοινο

Να, ακριβώς σε αυτές τις πομφολογίες αναφερόταν η φράση μου "ένα απλό
email" =)

Όπως και να'χει, προτιμώ το front page που έβαλε ο Γιώργος στην ιστοσελίδα
του, αν και θα πρότεινα να προστεθεί ένα link στο epatents.hellug.gr μια
και είναι αρκετά πιο κατανοητό από το swpat.ffii.org. Του magaz επίσης
ωραίο είναι.

Το πιο ψαρωτικό είναι με διαφορά η σελίδα του mplayer:
  http://www.mplayerhq.hu/

Δημήτρης

--
Department of Computer Engineering and Informatics
University of Patras, Greece (ceid.upatras.gr)

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)