Re: Åëëçíéêü_knoppix..

Nick Niktaris niktarin at yahoo.com
Fri Sep 12 12:36:14 EEST 2003

--- Giannis Stoilis <giannis at stoilis.gr> wrote:
> Nick Niktaris wrote:
> [snip]
> αν
> [snip]
>
> Ωραία λοιπόν, θα προχωρήσουμε με το ελληνικό
> knoppix. Θα θέλατε να
> ετοιμάσετε κάποιον οδηγό για αρχαρίους, που θα
> μπορέσετε να βάλετε στο
> Internet; Τίποτα το ιδιαίτερο, οδηγίες για το πως
> μπορεί να κάνει
> κάποιος boot από CD, τι να κάνει σε περίπτωση
> προβλήματος, και μερικά
> url με ελληνικά site για linux, όπως επίσης και όλες
> τις σχετικές
> [...]
Δυστυχώς δεν υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος για αυτή τη
δουλειά εκ μέρους μου.
Αυτό που ίσως θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί είναι η
σελίδα που εμφανίζεται κατά το autorun από το cd (ή
μετά την εκκίνηση του cd)
Νομίζω ότι αυτό για αρχή είναι εντάξει. Έχω σκοπό να
βγάλω ένα site με το αυτό το Project (επλίζω για την
επόμενη έκδοση) μόλις ξεκαθαρίσω μερικά πράγματα όπως
τι είδους site θα είναι αν δηλαδή θα είναι σε php ή
Html τη γενικότερη μορφή (και φυσικά να καταφέρω να τη
στήσω )του ακόμα και ένα νέο όνομα για το cd.Καμία
ιδέα? :)

Φιλικά
Νίκος Νύκταρης