CD για infosystem

Sidirourgos Lefteris lsidir at ics.forth.gr
Thu Sep 11 15:46:41 EEST 2003

Yannis Exidaridis wrote:

> Μα καλά είστε σοβαροί ???
> Θα δείξουμε στον απλο χρήστη, που δεν ξέρει παρά λίγα πράγματα από
> Linux, το Debian ???

Oxi bebaia.. alla poses fores exeis parei mail sth lista me paidia pou
8eloun kati allo alla den exoyn prosbash na to katebasoun... to na exw
sto laptop kai 5 diaforetika distro den trexei kai tipota...

Apla etsi den 8a mporoyn na mas piasoyn poy8ena:)

> Για να αποφασίσει ότι το Linux είναι ένα λειτουργικο για κάποιους
> τρελαμένους ?
> Μου κάνει εντύπωση οτι προτάθηκε και το Slackware (!!).

Giati?? gamato einai :) ayto eixa panta alla twra dokimasa to gentoo...
akoma kalytero! to synhstw anepifylakta, eidhka gia servers...

P.S. den anoigw distro flame, apla lew thn empeiria mou me to gentoo,
gia ayto MHN mpei kaneis sto kopo na apanthsei se styl "ti einai ayta
poy les re file, kalytero einai to X"

> Το καλυτερο θα ήταν να υπάρχουν όλες οι major διανομές δηλαδή
> Suse, Mandrake και Redhat και να επισημανθεί ότι όλες οι παραπάνω έχουν
> support, χρησιμοποιούνται σε επιχειρησιακά περιβάλλοντα και πολλές
> εταιρίες (π.χ. HP, Intel, κ.λπ.) διαθέτουν drivers για τις παραπαω
> διανομές.
> Ηθελα να ήξερα αν κάποιος ρωτήσει τι driver υπάρχει για τον ταδε
> περίεργο controller στο Debian ή στο slackware τι απάντηση θα πάρει.

Ton idio pou exoun kai ta alla distro... den katalabainw thn erwthsh...
eidika apo esena pou eisai kai palios kai gnwsths toy antikeimenou...
8a toy poyme :
  Apla katebazeis to source h' to binary toy driver kai to kaneis
install:) apla se merika distro ginetai aytomata kai se alla 8elei na
idrwseis ligo...

it's up to you...