openoffice cd & infosystem & samba

DJ Art djart at linux.gr
Mon Aug 25 11:06:48 EEST 2003

On Wednesday 20 August 2003 17:51, zakinthinos at freemail.gr wrote:

> ενα παραδειγμα:
>
> ερχεται καποιος στο περιπτερο και μας λεει "πως μπορω να δω
> τι μπορει να κανει το linux στον υπολογιστη μου;
> αλλα δεν θελω ακομη να μπλεχτω με εγκαταστασεις, partitioning
> και χρειαζομαι ακομη τα παραθυρα"

Πολύ εύκολη ερώτηση :)

Θα του δώσουμε το Knoppix. Το οποίο είναι Live-CD (δηλαδή τρέχει χωρίς
να θέλει εγκατάσταση πουθενά, απλώς bootάρεις το CD) και περιέχει μέσα
πάρα πολλά προγράμματα συμπεριλαμβανομένου του KDE και του OpenOffice.

Στη συνέχεια, αν του άρεσε και θέλει να το εγκαταστήσει κανονικά στο
σκληρό δίσκο, γίνεται κι αυτό πολύ εύκολα και μετά θα έχει στην ουσία
Debian και θα μπορεί να συνεχίσει από εκεί και πέρα κανονικά.

Αυτό. Υπήρχε από παλιά και προφανώς υπάρχει ακόμα η πρόταση να
μοιράζουμε Knoppix στην Infosystem. Κι ως αντι-πρόταση είναι να
μοιράζουμε ένα πιο ... desktop Linux distro (π.χ. Mandrake, το οποίο
όμως είναι 3 CDs υπόψιν). Το Knoppix έχει σαφέστατα αρκετά
πλεονεκτήματα. (από κει και πέρα, ότι αποφασίσει το ΔΣ ή
--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering