Νέο Δ.Σ.

Gregory Chomatas gchomatas at dsg.internet.gr
Tue Jul 15 13:17:12 EEST 2003

Καλημέρα,
Να ευχαριστήσω καταρχήν τον κ. Τοπογλίδη (ελπίζω να το γράφω σωστά) για
την πρόταση του να είμαι εγώ ο πρόεδρος.
Αν δεν υπάρχει αντίρρηση και από τα άλλα μέλη δεν έχω αντίρρηση. Οι
υποχρεώσεις μου στη δουλειά είναι αυξημένες αλλά νομίζω πως μπορώ να
εκπληρώσω και τις σχετικές υποχρεώσεις για το σύλλογο.
Για όσους δεν διάβασαν το mail που έστειλα για την δήλωση συμμετοχής
αναφέρω ότι μένω στην Αθήνα και εργάζομαι στην Internet Hellas που είναι
επίσης στην Αθήνα (σχεδόν δηλαδή γιατί βρίσκεται λίγο πιο βόρεια στον
Αγ. Στέφανο).
Προτείνω βέβαια να συναντηθούμε όσοι μπορούμε από το νέο Δ.Σ και όσοι
μπορούν από το προηγούμενο Δ.Σ. (καλό θα ήταν να είμαστε όλοι) για να
γνωριστούμε, να μάθουμε τι έχει γίνει μέχρι σήμερα από το προηγούμενο
Δ.Σ., να συμφωνήσουμε σε κοινούς στόχους και για το πως μπορεί να
βοηθήσει ο καθένας να εκπληρωθούν.
Δεν γνωρίζω αν υπάρχει προτιμώμενος χώρος για να συναντηθούμε αλλά αν
επιθυμείτε να "ταξιδέψετε" μέχρι τον Άγιο Στέφανο μπορούμε να
συναντηθούμε σε κάποιο meeting room στην Internet Hellas. Έπ' ευκαιρίας
θα δείτε το Data Center και πολλές ενδιαφέρουσες εφαρμογές του Linux σε
εταιρικό περιβάλλον. Η ώρα συνάντησης θα πρέπει να είναι μετά τις 17:00.
Γενικότερα για την συνάντησή μας μπορώ οποιαδήποτε εργάσιμη μέρα μέσα
στην εβδομάδα εκτός Παρασκευής και μετά τις 18:00 λόγω δουλειάς ή από
εβδομάδα οποιαδήποτε πάλι μέρα μετά τις 18:00 (καλό θα ήταν να το
γνωρίζω τουλάχιστον 1 μέρα πριν).

Χαιρετισμούς

Gregory Chomatas
Data Center Manager
Internet Hellas S.A. - Delta Singular Group
www.internet.gr <http://www.internet.gr/>
tel +30 210 6248000
fax +30 210 6248045
23rd Km. N/Road Athens-Lamia,