ÅíçìÝñùóç ãéá Infosystem

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Tue Jul 15 10:06:13 EEST 2003

Theodore J. Soldatos wrote:
> Apo thn allh exoume olon ton kairo na ftiaksoume ena diko mas,
> xrhsimopoiontas ta windows paketa apo ayto... :-)

Paizei to 8ema tou kostous. Prosfer8hka egw na kanw mia posothta pou na
mhn kseperna sta 100 Eurw se kostos media, brhka kai ton xorhgo gia 500
cd...
Telika pame me cd-r + gamhsiatika(grapsimo) 'h' pressa? Den apanthse
kanenas. An mporei na summetasxei kai o sullogos oikonomika, as pame se
pressa... An oxi, prepei na sunnenoh8oume gia poios 8a grapsei ti kai
posa. An sas einai duskolo na ta koubaleisete kiolas otan er8ete,
mporeite na ta steilete me ktel kai na ta parw egw...

- Giannis