Fwd: JavaHellug.org - Java Hellenic User Group -Ερωτησεις

Dimitris Glezos glezos at ceid.upatras.gr
Fri Jul 11 15:09:11 EEST 2003

On Tue, 8 Jul 2003, DJ Art wrote:

> Νομίζω πως δεν χρειάζεται να κάνω λιανά το ποιά "στρατόπεδα" υπάρχουν
> αυτή τη στιγμή στο χώρο. Και δεν είναι και το θέμα μας αυτό, εξάλλου.
> Ούτε μίλησα για πόλεμο από πλευράς Hellug. Ούτε για μάχες.
> Μίλησα για καινούριους φίλους. Simple as that.

Συμφωνώ και επαυξάνω.

Δεν είναι ό,τι καλύτερο να χωρίζουμε τους φορείς σε υπέρ/κατά, 0 ή
1. Μπορεί ένας φορέας με μια κίνηση η οποία δεν έγινε για το linux να
_είναι_ υπέρ του linux. Αυτό δεν σημαίνει ότι επειδή ο σκοπός του ήταν
άλλος δεν πρέπει να την επικροτήσουμε.

Σημασία έχει να προωθείται το OS/FS.

> Δεν μας ενδιαφέρει τι κάνει η Sun. Εγώ ουσιαστικά προτείνω να μας
> ενδιαφέρει το προς τα πού θα κινηθεί μια καινούρια programming
> κοινότητα και το πόσο καλές σχέσεις μπορεί να έχει μαζί μας.

Ακριβώς. Για την Sun δεν είναι ό,τι καλύτερο ο Jakarta, αλλά τουλάχιστον
την βοηθάει ενάντια σε άλλους μεγαλύτερους ανταγωνιστές.

Πιστεύω ότι δεν πρέπει να καταπιανόμαστε με μεμονωμένες εταιρίες/άτομα
αλλά να κοιτάμε, όπως είπε ο Κυρίτσης.

> Και πάλι, δεν υπονοώ τίποτα και δεν με ενδιαφέρει τί κάνει η Sun. Απλά,
> αν στις επιστολές που θα στείλουμε, από κάτω αντί για την υπογραφή μόνο
> του Hellug, έχει και την υπογραφή του CyLUG και του ΑΒΓ_άλλου_φορέα και
> της ΧΥΖ κοινότητας προγραμματισμού, τότε είναι και πάλι καλύτερα.

Του CyLUG μπορούμε να έχουμε σε αρκετά πράγματα την υπογραφή, φτάνει να
τους ρωτάμε. Ειδικά για το θέμα των πατεντών και τα συναφή, η προσυπογραφή
και από τα δύο LUG ενδίκνυται (ποτέ δεν θυμάμαι πως γράφεται αυτή η
@#$λέξη)..

> Να τους "σπρώξουμε" να γράψουν άρθρα για το Magaz.
> Να τους δώσουμε την ευκαιρία να ακουστούν και να πάρουν πρωτοβουλίες.

Λίγο δύσκολο το πρώτο =) Το δεύτερο ναι.

> Θέλουνε/με να μπεί η Java στα σχολεία ? Να στείλουμε μαζί τις επιστολές.

Η java θα είναι σίγουρα στα σχολεία. Το openoffice είναι που θέλει
σπρώξιμο.. Και το open-source. =)

Δημήτρης Γλέζος

-
Department of Computer Engineering and Informatics
University of Patras, Greece (ceid.upatras.gr)
ICQ: 9295964, PGP: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)
-