Νέος χορηγός γιαinfosystem...

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Fri Jul 11 00:44:10 EEST 2003

On Thu, Jul 10, 2003 at 09:38:51PM +0300, DJ Art wrote:

..[snip]..

> Οπότε ίσως πρέπει να αρχίσουν να εκδηλώνονται όσοι ενδιαφέρονται να
> κουβαλήσουν μηχανήματα (δηλαδή, κυρίως οι Θεσσαλονικείς).
> Χμ, θα ρωτήσω και το Ρικούδη τι σκοπεύει να φέρει.
>
> Δεν θα μας χάλαγε μεγαλύτερο περίπτερο, απλώς να το αξιοποιήσουμε
> κατάλληλα, να μην πάει χαμένο.

  Χμ, είναι πολύ νωρίς ακόμα για να ξέρω αν θα μπορέσω να κουβαλήσω
μηχάνημα εκείνον τον καιρό, αλλά καλώς εχόντων των πραγμάτων θα μπορώ
να κατεβάσω ένα από τα πισιά μου, αν οι υπολογιστές που έχουν
συγκεντρωθεί μέχρι τότε δεν είναι υπεραρκετοί.

  Λογικά πάντως, αν κουβαλήσω κάτι, θα είναι ένας K6-2 με στημένο
Debian πάνω (φυσικά), τέρμα φρέσκο unstable αν είναι δυνατόν.

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr
+306976604701