Νέος χορηγός γιαinfosystem...

DJ Art djart at linux.gr
Thu Jul 10 21:40:13 EEST 2003

On Thursday 10 July 2003 20:49, Stoilis Giannis wrote:
> Βρήκα και άλλο χορηγό, ;-)
> To http://www.fititis.gr/ ενδιαφέρεται.
> Είναι πρόθυμος να δώσει 300 Ευρώ, με αντάλλαγμα την αφίσα, την οποία
> θα φτιάξει μόνος του, αρκεί να του πούμε τι διαστάσεις θέλουμε.

Ενδιαφερόμαστε :)

> Το πρόβλημα είναι, ότι μπορεί να μας δώσει τα λεφτά τον Σεπτέμβριο,
> :-(

Μπα, δεν αποτελεί πρόβλημα αυτό :)

> Το άλλο που παίζει, είναι να μην μας σπονσοράρει με χρηματικό ποσό,
> αλλά με μία ακόμα μεγάλη έκπτωση στην τιμή του περιπτέρου, επειδή
> γνωρίζει, λέει, σημαντικά άτομα εκεί μέσα. Η έκπτωση θα είναι
> τουλάχιστον 300 Ευρώ, ή και περισσότερα, αν μπορέσει. Ίσως και
> μεγαλύτερο περίπτερο στην ίδια τιμή.

Το να έχουμε μεγαλύτερο περίπτερο στην ίδια τιμή δεν είναι άσχημη ιδέα.
Αρκεί να έχουμε πράμα μέσα για να το γεμίσουμε .... (δηλ. μηχανήματα).

(ναι, ξέρω, είναι 2-3 προσωπικά e-mails για εκείνο το clusterάκι στα
οποία δεν σου έχω απαντήσει ... θα το κάνω όμως).

Οπότε ίσως πρέπει να αρχίσουν να εκδηλώνονται όσοι ενδιαφέρονται να
κουβαλήσουν μηχανήματα (δηλαδή, κυρίως οι Θεσσαλονικείς).
Χμ, θα ρωτήσω και το Ρικούδη τι σκοπεύει να φέρει.

Δεν θα μας χάλαγε μεγαλύτερο περίπτερο, απλώς να το αξιοποιήσουμε
κατάλληλα, να μην πάει χαμένο.

> Το θέμα με το περιοδικό, ναυάγησε... Ένα έντυπο 36 σελίδων σε 1000
> κομμάτια, κοστίζει περίπου 4000 Ευρώ...

LOL, 4k euro ούτε το περίπτερό μας δεν έχει :PP

> Λιγότερα κομμάτια δύσκολα να
> κάνουν. Για 500 κομμάτια, 8α μας κόψει, λέει το πολύ 200 Ευρώ από
> αρχική τιμή...
> Τι λέτε να κάνουμε για αυτό; Φωτοτυπίες;

Ίσως να πρέπει απλά να αρκεστούμε στην ιδέα ολιγοσέλιδων φυλλαδίων στα
οποία να διαφημίζουμε το σύλλογο (άρα και το magaz).

BTW, έχουμε καθόλου περισσευούμενα φυλλάδια από παλιότερες εκδηλώσεις ??

(Δεν υπόσχομαι, αλλά από εβδομάδα αν θα έχω το χρόνο, θα ψάξω για
χορηγία σε φυλλάδια (Παπασωτηρίου) και CDs (RAM)).
--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering