Ενημέρωση για Infosystem

Michael Iatrou M_Iatrou at freemail.gr
Tue Jul 8 06:18:12 EEST 2003

On Monday 07 July 2003 19:23, Stoilis Giannis wrote:
> Να μην μοιράσουμε ένα και καλό, σε μεγάλη ποσότητα;

IMHO πρέπει να υπάρχουν:
1) Σε μεγάλη αφθονία knoppix (ένα CD), για τον κόσμο που θέλει να δει το Linux
χωρίς να παιδεύεται πολύ.
2) Mandrake, για τους χρήστες που θέλουν ένα fancy desktop. Το πρόβλημα είναι
ότι το Mandrake είναι τρία CD...
3) Θα μπορούσαμε να έχουμε ένα ψηστήρι εκεί και να κόβουμε επί τόπου ότι άλλο
θέλουμε (και παράλληλα να κάνουμε επίδειξη του CD-recording στο Linux)

> Θα προτιμούσα ένα πιο plug and play από αυτά... π.χ, το mandrake...

To knoppix, είναι ότι πιο pnp υπάρχει (IMHO)...

> Και αν πούμε ότι μοιράζουμε ένα ειδικό magaz, θα υπάρχει μέσα ένα άρθρο
> με βήμα προς βήμα εγκατάσταση του CD που θα δίνουμε στην infosystem...

Υπόψιν, τα άρθρα του magaz κάποιος πρέπει να τα γράψει... ποίοι έχουν σκοπό να
βοηθήσουν;

--
 Michael Iatrou
 Electrical and Computer Engineering Dept.