Ενημέρωση για Infosystem

Stoilis Giannis giannis at stoilis.gr
Mon Jul 7 19:44:13 EEST 2003

Michael Iatrou wrote:
> Δεν είναι ανάγκη να είναι μόνο ένα distro, μπορούμε να δίνουμε διάφορα, ώστε
> να μην υπάρξει flame.

Την τελευταία χρονιά που είχα δει τον σύλλογο, μοίραζε δισκάκια. Πόσα
μοιράστηκαν;
Να μην μοιράσουμε ένα και καλό, σε μεγάλη ποσότητα; Πόσσα λεφτά έχουμε
να διαθέσουμε για αυτό το θέμα; (Έχουμε να διαθέσουμε;)
Αν ξέρουμε πόσα θα μας φύγουν, μπορούμε να κάνουμε ένα καλό υπολογισμό.
Θυμάται κάποιο μέλος πόσα δισκάκια έφυγαν στην προηγούμενη infosystem?

> Προτείνω, ένα να είναι το Knoppix... επίσης εγώ μπορώ να κόψω κανένα
> Slackware. Αν μπορούσαμε να πείσουμε το RAM να μας κόψει DVD, θα μπορούσαμε
> να δώσουμε και Mandrake.

Θα προτιμούσα ένα πιο plug and play από αυτά... π.χ, το mandrake...

Και αν πούμε ότι μοιράζουμε ένα ειδικό magaz, θα υπάρχει μέσα ένα άρθρο
με βήμα προς βήμα εγκατάσταση του CD που θα δίνουμε στην infosystem...

- Γιάννης