Kapoies skepseis gia xrimatodotisi tou syllogou (was: Infosystem & Lefta)

Stoilis Giannis giannis at stoilis.gr
Sun Jun 29 22:16:12 EEST 2003

Spiros Bolis wrote:
> kai mono to reyma poy tha exoyme anoixto othonh+pc+laser toy cdrw * n
> CDs tha kapsoume 1 eyrw!

As poume oti auto einai mia dwrea pou kanw egw ston sullogo... ;-).
Ante, na poume 1 eurw gia mena, gia ton kopo mou?

> De nomizw na boroyme na koboyme apodei3eis, oyte na parexoyme yphresies
> opote an tha emplakei to tameio toy syllogoy tha prepei na to baftisoyme
> dwrea. Ektos ki an mazeyei o kathenas apo toys antigrafeis ta lefta
> monos toy kai ta apodwsei sto tameio o idios mazika.

Xmmm, sounds fair. Afou uparxei tetoio kollhma, den peirazei...

> Proteinw:
> ta 7 CDs toy debian stable, snapshots toy unstable gia kapoion pou den
> antexei na kanei kathe mera apt-get, to super rescue poy einai xrhsimo
> alla einai 150 MB, kanena CD me live filesystem px. demolinux
>
> mexri stigmhs exoyme treis ethelontes. As 3ekinhsoyme me kapoio CD
> koinhs apodoxhs kai blepoyme?

ok. egw eimai etoimos gia:
slackware 9
debian stable(3.0r0?)

pou 8a to diafhmisoume? xreiazomaste mia selida sto hellug.gr 'h' sto
linux.gr. Poion na xwsw na thn kanei? :)

Filika
- Giannis Stoilis
giannis at stoilis.gr