Linux Events, drimy kathgorw.

Stoilis Giannis giannis at stoilis.gr
Sun Jun 29 11:10:13 EEST 2003

Fotis Georgatos wrote:
> Tha mporouse na yparksei pote anthrwpos pou tha kathotan pisw apo ena thlefwniko
> kentro gia na kanei texnikh yposthriksh DWREAN? (xwris mistho ennow).
> Ean nomizei pws nai, TON PROSLAMBANW SE MIA TETOIA THESH *TWRA*.

Egw ka8omai pisw apo diafores mailing list, kai apantaw dwrean se
erwthmata pou gnwrizw. Ksodeuew ouk oliko apo ton xrono mou DWREAN. Se
polla atoma sunexisa to thread ths uposthrikshs ektos listwn. Pi8anotata
na ebgalan kai kerdos. So?
H diafora me thn texnikh upostiriksh, einai h epwnumia. Elpizw oti otan
exw egw kapoio problhma, olo kai kapoios filotimos 8a er8ei na me
boh8hsei, mono kai mono epeidh ton boh8hsa kai egw kapote. Yparxei kai h
periptwsh pou kapote ema8a se ena paidaki pws na sthnei slackware(phga
spiti tou, tou ekana ma8hmata linux) kai meta autos porw8hke toso pou
mou ebriske oles tis nees ekdoseis prin prolabw egw(tote den eixa
bandwidth). Tolmw na pw oti ema8e oles tis idiaiterothtes tou slackware
kalutera apo ka8e allon, akoma kai apo emena.
Nai, upostirizw apo sumferon. Epishs, mou aresei. Kai epishs, den mou
aresei h entupwsh pou uparxei sthn Ellada(asxetw an den einai alh8eia),
oti kaneis den 8a se uposthriksei, etsi kai baleis linux. Etsi, summetexw...

> Ta xrhmata eksyphretoun mia anagkaiothta en telei. Oloi emeis pou
> ekmetallevomaste emporika to Linux, parexoume consulting/support contracts klp,
> *prepei* na zhtame xrhmata gia thn ergasia mas, otan aythn exei ton xarakthra
> tou epeigontos, enexei eythines kai xronodiagrammata 'h kapoias morfhs desmeysh.
>
> Mia erwthsh mono thelw na kanw: yparxoun (prwhn) melh tou HELLUG poy syndeontai
> me aytes tis etaireies? (den paizei rolo, apla gia eswterikh plhroforhsh).

Den einai mustiko, oti h prohgoumenh etaireia pou douleua, htan h Altec
Thessalonikis. Otan proslhf8hka, mono akousta eixan to linux. Mesa se
duo xronia, 8ewrousan dedomeno oti ka8e pelaths pou epairne server,
epairne duo prosfores gia ena susthma, mia me linux, mia me windows.
Epishs, bre8hkan kai pelates ths altec pou mono gia to linux erxotan
sthn etaireia. Eixa kanei kai thn mhtra linux pou xrhsimopoih8hke se
merika sxoleia (mexri pou mou thn gamhsan kapioi eksupnakides). To
project pou 8a asxoliomoun prin fugw, htan mia meleth gia na metatrapoun
oloi oi sta8moi ergasias mias megalhs alusidas super market, se linux(me
stenaxwrhse polu pou den prolaba na thn teleiwsw, omws... krima...
fantazeste diafhmish?).
Kai twra pou efuga, ksanagurisan mono se Windows prosfores kai
uposthriksh. Dusthxws, apetuxa na allaksw thn nootropia.
Epishs, gnwrizw edw mesa ena atomo pou einai se paromoia 8esh, se mia
8ugatrikh tou Pouliadh.

Genika, den exei kammia shmasia...

- Giannis