Linux Events

Sidirourgos Lefteris lefteris at godzilla.edu.uoc.gr
Fri Jun 27 13:00:14 EEST 2003

Wraia kai kala ola ayta:)

Alla yparxei ena shmeio poy prepei na prose3oyme.

To Linux den einai ena "enallaktiko" leitoyrghko systhma oute enas neos
tropos xrhshs toy ypologisth. To GNU/Linux (re mpas kai exei dikio o
Stallman?) exei mia oloklhrh filosofia apo pisw toy, thn filosofia toy
free software, kai prwta ap' ola aythn thn filosofia prepei na
prow8hsoyme, dioti ayth einai poy kanei ola ta wraia poy perigrafontai sto
mail (a3iopistia, terastia oikonomika wfelh) kai oxi to Linux ayto ka8e
ayto.

Kalo einai poy kapoies etairies gia logoys marketing kanoun semhnaria me
fantaxteroys titloys, dwrean mpoyfe kai dwra, alla o rolos toy HELLUG
einai allos. O rolos toy HELLUG einai h prow8hsh toy Open Source/ Free
Software, kai kata epektash to GNU/Linux, stoys ellhnes xrhstes kai stis
ellhnikes etairies kai organismoys.

lefteris