Deadlines

DJ Art djart at hellug.gr
Thu Jun 12 22:47:01 EEST 2003

On Thursday 12 June 2003 14:17, Sidirourgos Lefteris wrote:

> Kai egw alla 50euro, alla poy 8a ta dwsw?

Προς όλους:
Θα σας στείλω αύριο ή μεθαύριο τον αριθμό λογαριασμού που μπορείτε να
κάνετε κατάθεση (αν και αυτός ήδη φαίνεται στο site του hellug εκεί που
λέει για τα νέα μέλη).

Δεν το έχω κάνει ακόμα γιατί θέλω πρώτα να έρθω σε επαφή με τους
ανθρώπους της Infosystem να δούμε τί γίνεται, αν έχουν να μας δώσουν
περίπτερο κλπ.

(μου απαντήσανε στο mail -όχι στις ερωτήσεις- και προτιμούν να τις
απαντήσουν από κοντά ή τηλεφωνικώς).

Οπότε θα έχετε νεότερα μάλλον αύριο.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering