Infosystem

Tsimaras George zakinthinos at hellug.gr
Tue Jun 10 14:04:01 EEST 2003

> Infosystem
>
> Panayotis Katsaloulis panayotis at panayotis.com
> Sun Jun 8 22:44:01 2003
>

> 1) Exoyme ta lefta;

1) η ομαδα του ellak.gr τι λεει, γενικα δηλαδη η κυβερνηση
και η το ΕΔΕΤ βοηθανε τις Μη Κυβερνητικες Οργανωσεις ?
(μπααααα )

2) η infosystem εχει ακριβως τους ιδιους ορους για ολους
τους συμμετεχοντες ? (π.χ εκπτωσεις για μη κερδοσκοπικους
οργανισμους, ενταξει εαν μιλαγαμε για comdex δεν θα
προτεινα κατι τετοιο)

3) το αριστοτελειο (διοικηση) αγαπαει τις εθελοντικες οργανωσεις ?

επιτελους λιγη αγαπη (χρημα) και για μας ;)

> Yparxei bebaia kai h lysh toy ypai9rioy xwroy.
> Sthnoyme ena karagkioz-mpernte (mh mas piasei kai broxh) e3w apo thn
> infosystem me wireless connection me to auth ('h kapoion geitona) kai mas
> bgainei tzampe entelws.

μαλλον (και δυστηχως) θα κανουμε κακη εντυπωση σε οσους
εχουν συνδιασει την τεχνικη καταρτιση με τις γραβατες

απο εκει και περα καλη ιδεα θα ηταν να υπαρχει καποιος
στον εξωτερικο χωρο που θα
δινει φυλλαδια για την θεση του περιπτερου ή απλως φυλλαδια
με πληροφοριες για το linux

λυπαμαι αλλα οκτωβριο μαλλον θα ειμαι μακρια.....

--
giorgos tsimaras
linux manual : members.hellug.gr/zakinthinos