Άρθρα για το Magaz.

Michael Iatrou M_Iatrou at freemail.gr
Mon Apr 7 01:21:01 EEST 2003

Καλησπέρα!
Υπήρξε ελάχιστη κινητικότητα για άρθρα για το Magaz.
Δεν περίμενα βέβαια ξαφνικά να πετάξουν όλοι από την χαρά τους και να μου
στέλνουν δεκάδες άρθρα.
Πρέπει να σας υπενθυμίσω όμως ότι η βοήθεια σας είναι απαραίτητη!
Και δεν είναι ανάγκη να γράψετε ένα δικό σας άρθρο για να βοηθήσετε!
Μπορείτε για παράδειγμα να μεταφράσετε κάποιο ενδιαφέρον άρθρο που διαβάσατε
κάπου άλλου ή να μου επισημάνετε κάποιο θέμα για το οποίο θα άξιζε να γραφτεί
κάποιο άρθρο.
Βοήθεια θα ήταν επίσης να πείτε μια κουβέντα για το Magaz στους γνωστούς σας.
Να μπουν, να ρίξουν μία ματιά, ίσως κάποιος να έχει όρεξη και να θέλει να
γράψει.
Τέλος, οποιαδήποτε ιδέα/παρατήρηση σχετικά με το magaz, είναι ευπρόσδεκτη.
Ευχαριστώ.

--
 Michael Iatrou
 Department of Electrical and Computer Engineering