[RFC] Αλλαγές στο Magaz.

DJ Art djart at linux.gr
Sun Mar 23 11:59:03 EET 2003

On Saturday 22 March 2003 01:48, Michael Iatrou wrote:
> Hello all!
> Λοιπόν, έκανα μια-δύο αλλαγές στο magaz.hellug.gr ...
> Αν θέλετε, του ρίχνετε μια ματιά, όλο και κάτι θα μου ξέφυγε :)
>
> ΤΙΑ για οποιοδήποτε feedback!

α, ωραίο είναι. Τη χρειαζότανε αυτήν την εισαγωγική σελίδα.

οκ, οκ .. θα πέσει "προπαγάνδα" τώρα σε LGU (θα πιέζουμε σε κάθε
ευκαιρία τους "power" να γράψουν άρθρο), θα χωθεί announcement στο
linux.gr πάνω πάνω και πιθανόν να χωθούμε να γράψουμε κανα άρθρο για να
ξεκινήσει το "πανηγύρι" και πάλι ;)

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering