Εγγραφή στο Σύλλογο

Thanasis Chrysos chrysos at csd.uoc.gr
Wed Mar 19 17:52:02 EET 2003

Γειά χαρά,

  θα ήθελα να εγγραφώ στο σύλλογο.
  Οι λόγοι είναι, πέραν του ότι προφανώς ενδιαφέρομαι για τη διάδοση
 του ελεύθερου λογισμικού γενικά και του Linux ειδικότερα, χρειάζομαι
 και βοήθεια (είμαι καθηγητής Πληροφορικής σε Λύκειο), αλλά και θέλω να
 ενισχύσω (οικονομικά, πιθανώς με άρθρα, όπου μπορέσω με τη συμμετοχή
 μου) την προσπάθεια αυτή.
  Στο καταστατικό διάβασα ότι χρειάζεται να με προτείνουν δύο
μέλη, πείτε μου αν πρέπει να κάνω εγώ κάτι γι'αυτό (με γνωρίζει
προσωπικά τουλάχιστο ένα από τα ιδρυτικά μέλη του συλλόγου)
ή πως αλλιώς θα γίνει.
  Πείτε μου ακόμα πόσο είναι η (ετήσια υποθέτω?) συνδρομή,
καθώς και κάθε πότε (και πότε) γίνονται οι εκλογές του συλλόγου.

  Ευχαριστώ,

  Θανάσης Χρυσός
  (απόφοιτος Τμ. Επιστήμης Υπολογιστών, Π.Κ.)
  Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
  Αθήνα, Παγκράτι.