kalispera_paides

Tsimaras George zakinthinos at hellug.gr
Tue Mar 18 17:52:02 EET 2003

> kalispera_paides
>
> Daywalker daywalker_athens at yahoo.gr
>

> Yparxei sillogos pou einai iper tou unix kai kata twn windows sa leitourgiko
> i' apla kata tou monopwliou tis Microsoft?

αν ειμαστε καπου "κατα" ειναι κατα των λανθασμενων αποφασεων
των πολιτικων μας, ως πολιτες της ελλαδας εχουμε δικαιωμα
να κρινουμε εαν οι αποφασεις τους ωφελουν ή οχι την τοπικη
οικονομια

ο επιχειρηματιας μπορει να επιλεξει οτι του αρεσει ο
πολιτικος οχι

ο πολιτικος πρεπει οχι μονο στα λογια αλλα και στα εργα να
υποστηριζει το δημοσιο συμφερον και να επιλεγει εκεινο
το προιον που θα κοστισει λιγοτερο στον λαο

> Giati na protimisei kapoios na xrisimopoiei unix anti gia windows? Apoti

ελευθερια, δεν εξαρτασαι απο κανεναν

www.fvwm.org

> Alitheia to exoun ftaxei Hackers?

αν hackers == ανθρωποι που "ψαχνονται" με τους υπολογιστες
τοτε ναι

> Pou mporw na vrw tutorials kai manual sigxrona tou unix?

members.hellug.gr/zakinthinos
en.tldp.org

> Me simvoulevete na arxiso na to xrisimopoiw?

δεν μπορουμε, η επιλογη ειναι δικη σου

> Einai axiopisto gia oles tis efarmoges pou kanoume kai sta win? px internet,
> paixnidia, glosses programmatismou, mp3 ktl?i' iparxoun programmata evreias
> xrisews pou den ta ipostirizei?

οι εφαρμογες συνηθως εχουν πολυ μικροτερες απαιτησεις απο
οτι στα win, αποδιδουν το ιδιο αν οχι καλυτερα αλλα ειναι
σαφως επικεντρωμενες στο να ειναι τεχνικα αρτιες και οχι σε ομορφα
χρωματακια

> Prepei na misoume tin Microsoft? Den mas ekane efkoli ti zoi me ta win?

κατα την γνωμη μου πρεπει να αντιγραφουμε της μεθοδους
της, η microsoft κανει την δουλεια της και εμεις την δικια
μας

> Spiros

giorgos tsimaras