enimerosi newn melwn (Was: nea meli -- web selides hellug.gr)

Tsimaras George zakinthinos at hellug.gr
Sat Mar 15 03:18:02 EET 2003

DJ Art wrote:

> On Thursday 13 March 2003 19:32, Tsimaras George wrote:
>
> [snip ...]
>
> οκ, οκ ... κατανοητό.
>
> Κάποια στιγμή θα κάτσω λοιπόν (μόλις βρώ λίγο χρόνο) να κάνω τις αλλαγές
> που προτείνεις στα κείμενα του καλωσορίσματος των μελών και στα κείμενα
> του lists.hellug.gr και θα τα κάνω post εδώ για να σχολιαστούν και
> ενδεχομένως να τα ξανασχολιάσεις κι εσύ γιατί σίγουρα η διατύπωση θα
> είναι πολύ πιο "ευγενική" και "φιλόξενη" σε σχέση με τα παραπάνω quotes
> :P

η δοκιμη του τελικου κειμενου ειναι ευκολη,
πας σε ενα περιπτερο και περιμενεις καποιον να αγορασει το
RAM και τοτε τον ρωτας:
"πιστευετε οτι ο hellug κανει αρκετα για το linux;"
"οχι, ειστε αχρηστοι"
τοτε του κολλας το κειμενο στην μαπα, αμα σου πει
"δεν τα ηξερα ολα αυτα, πως μπορω να σε βοηθησω ;"
τοτε το κειμενο σου ειναι οκ

(το παραπανω παραδειγμα απλως δειχνει το πιθανο υφος
του κειμενου οχι οτι θα ηθελα να στηθεις στα περιπτερα,
αλλα αν το κανεις να μας στειλεις φωτογραφιες , ειμαι
σιγουρος οτι θα ειναι collector's item)

το κειμενο λοιπον ειναι ενα FAQ και σιγουρα δεν θα ηθελα
να βγει ως επισημη θεση του συλλογου προς τα περιοδικα
(ηταν δικη μου παραλειψη που δεν εβαλα και τις ερωτησεις
στις οποιες υποτιθεται οτι απαντα)

θα καλουσα μαλιστα τα μελη να πουν τι πιστευουν
οτι δημιουργει παρεξηγησεις για την φυση και τον σκοπο
του συλλογου ειτε σε εσενα προσωπικα ειτε στην λιστα
(δεν πιστευω οτι το κειμενο μου καλυπτει ολες τις πιθανες
περιπτωσεις), μαλιστα ειναι δυνατον καποια μελη του
συλλογου να διαφωνουν και να μην θελουν να ασχοληθει
ο συλλογος με "πολιτικες" δραστηριοτητες (αν και το
advocacy ειναι νομιζω αναμεσα στις δουλειες του συλλογου),
αν μαλιστα ειναι η πλειοψηφια τοτε ο συλλογος μπορει να
μην θελει να ασχοληθει με τετοια θεματα, επειδη το λεω εγω
δεν σημαινει οτι πρεπει να γινει , βεβαια τα μελη εχουν
και να κερδισουν και να χασουν απο μια τετοια πορεια

ακομη σε πολλα σημεια το κειμενο μου ισως να δημιουργει
ακομη περισσοτερες παρεξηγησεις απο αυτες που λυνει
(πχ εφερνε σε συγκρουση το συλλογο με το RAM)
αλλα καποια ονοματα εφημεριδων και γενικα ονοματα
εταιριων επρεπε να τα αποφυγω για να μην θεωρηθη οτι
σπιλωνω φημη εταιριων οποτε το δικο σου ισως να πρεπει
να ειναι λιγο πιο ακριβες

"τεμπελη γιατι δεν ενημερωνεις τους βουλευτες;"
"αφου το linux ειναι τοσο καλο γιατι δεν το βλεπω στις
εφημεριδες ;"

"οι πολιτικοι και
οι πολιτικες εφημεριδες μεγαλης κυκλοφοριας μας γραφουν
γιατι αγνοουν τα ζητηματα πολιτικης και τεχνολογικης ελευθεριας
που διακυβεβονται, εχουμε πολλες φορες προσπαθησει να
επικοινωνησουμε μαζι τους"

ενα σημειο που δεν εγινε κατανοητο ειναι το τι εννοω
"με μετωπικη συγκρουση με εταιριες", θα καλουσα λοιπον
τον αναγνωστη να σκεφτει τι θα επελεγε γνωστη εταιρεια του
χωρου, νοσοκομειο με linux ή "καθολου νοσοκομειο μεχρι να
μας τα σκασετε" και κατα ποσο θα ηταν μετωπικη η συγκρουση
μας μαζι τους ?
(οκ ειμαι υπερβολικος εδω αλλα you get the picture)

οσο για το εαν η microsoft ειναι πολιτικη εταιρεια θα σου
πω τι ειπωθηκε στο slashdot για αλλη μεγαλη εταιρεια
ηλεκτρονικων

"πιστευετε οτι θα προτιμουσαν το χρηματικο κερδος ή την
πολιτικη εξουσια ?"

"σιγα μην τους αφησουν οι μαρκεταδες να επιλεξουν το
χρηματικο κερδος"

καταλαβαινω οτι ονομαζωντας την εμπορικη εταιρια ηθελες
να πεις οτι σαν στοχο εχει το κερδος και για να φτασει
στο κερδος χρησιμοποιει την πολιτικη, νομιζω οτι
περισσοτερο της αρεσει η ιδεα της κυριαρχιας και οχι
απλα το χρημα

θα σου δωσω ενα παραδειγματακι που βεβαιως ειναι
καθαρα φανταστικο

ας πουμε λοιπον οτι η μαμα εταιρια νιωθει σαν "παιδι"
της ενα εργο στο οποιο εμεις σαν συλλογος θεωρουμε οτι
ταιριαζει τελεια το open-source (πχ δημοσιο)

ας πουμε λοιπον οτι ο marketing director γνωστης
εταιριας παιρνει μια διαταγη "λιωστους"

παει λοιπον στην lgu και παιρνει ενα απο τα "αστεια"
μεταξυ παλιων και νεων, δεν αναφερει τιποτα αλλο απο
τις προσπαθειες του συγκεκριμενου "παλιου"
αλλα μονο αυτο, το θεμα
παιζει συνεχως στο Χ καναλι οπου μετοχες εχει μεγαλη
εταιρια πληροφορικης με μια λεζαντα "να τι θα παθετε
αμα βαλετε linux - θα σας κοροιδευει ο καθε-ενας"

"κουτα - γυριστε στην μαμα - εταιρια, σας αγαπα"

προσεξε θα δειχνουν μονο αυτο και τιποτα αλλο ολη
την μερα, σου περασε τωρα η διαθεση για χιουμορ ?

και οχι δεν θελω να πας στην lgu και να το παιξεις
μπαμπουλας και o καθενας να λεει οτι θελει
αλλα σας παρακαλω να μην ξεχνατε την  μαμα - εταιρια
και το ποσο μας αγαπα....

δεν μετραει τι ισχυει αλλα τι δειχνουν τα καναλια :) (και δεν λεω τωρα
να προσεχουμε οτι λεμε
αλλα να εχουμε και μια ιδεα για τον υπεροχο κοσμο
των ΜΜΕ)

μαλλον τωρα ξερεις γιατι αποφευγω το χιουμορ
και γιατι αντεδρασα ετσι σε καποιες φασεις

σιγουρα δεν ειμαστε συνδικαλιστικο κινημα και δεν μπορουμε
να πιεσουμε τους unix power users να κανουν κατι,
αυτο ειναι απολυτως σωστο, δεν θα τους πιεσουμε εμεις να
διδαξουν αλλα την επομενη φορα που ο διευθηντης τους τους
υποχρεωσει να εργαστουν σε windows, την επομενη φορα που
θα λαβουν ενα word doc και την επομενη φορα που θα
υποχρεωθουν να κατσουν 5 ωρες παραπανω απο τον win admin
(the MS Exchange golden boy) θα παρακαλουσα το συμπαθες κινημα των
"μαυρων" να αγορασει εναν καθρεπτη για να βρει τον ενοχο :)
η κοινωνια συνηθως πληρωνει με το ιδιο νομισμα (ατιμη
κενωνια), ή θα βουλιαξουμε ολοι μαζι ή  θα επιβιωσουμε
ολοι μαζι... :)

οσο για τον Δημου που εθαψε το Linux θα ηθελα να πω το
εξης, αυτο που ειπε ο Δημου (εαν καταλαβα καλα αλλιως
διορθωστε με) ειναι: "για τον απλο χρηστη δεν αξιζει το
linux", ε, ναι αν το περιορισουμε στο στενο οικονομικο
οριο του χρηστη ενος office 97 τοτε μαλλον η ολη
ταλαιπωρια μεταβασης
και η δυσκολια εκμαθησης μαλλον δεν αξιζουν , η microsoft
εχει φοβερο δικτυο support (δικτυο προπαγανδας ?), ομορφο
περιβαλλον - GUI, οπου και να πας στην ελλαδα θα βρεις windows
και word documents

ΑΛΛΑ:
για χαριν της ευκολιας στερεισαι την προσωπικη σου
ελευθερια και την ελευθερια της επιχειρησης σου
(πχ δεν ξερεις τι κανει ο κωδικας που τρεχει στο μηχανημα
σου)

εξαρτασαι για support απο εναν και μονο προμηθευτη που
διατηρει το δικαιωμα να σε υποστηριξει με κοστος που αυτος
καθοριζει και δεν μπορεις να πας σε αλλον

πρεπει να κανεις upgrade οσο συχνα θελει ο προμηθευτης σου

νομιζω οτι εαν του τιθοντο και αυτα τα ιδεολογικα - GPL
επιχειρηματα
δεν θα διατηρουσε την ιδια αποψη γιατι μπορει απο
επιστημη υπολογιστων να ξερει ελαχιστα αλλα δεν θα σας συνιστουσα
να τον κοντραρετε στην φιλοσοφια και στο marketing
(για οποιον πει το αντιθετο ειναι ο σχεδιαστης του σηματος
"δεν ξεχνω" για την κυπρο :)

εαν παλι του εχουν τεθει και τα απεριψψε τοτε θα ηθελα να
ακουσω το αιτιολογικο αλλα μαλλον σε προσωπικο γιατι
μαλλον δεν ενδιαφερει την λιστα

giorgos tsimaras