[Open-source] Re: Wrong name of a country

Ioannis G. Tsoulos sheridan at cs.uoi.gr
Thu Mar 13 09:54:01 EET 2003

On Thursday 13 March 2003 09:35, Michalis Pappas wrote:
> Loipon, exw na pw to e3hs: O ka8enas mporei na pistevei o,ti 8elei gia
> diafora 8emata ALLA to HELLUG ap oso 3erw exei na kanei me to Linux kai oxi
> me tis politikes pepoi8iseis tou ka8enos apo emas. PROSOXH! Ayto DEN
> ekfrazei KAMIA apopsh apo pleyras mou gia to 8ema ths onomatologias tou
> fyrom, macedonia, fyrom-macedonia h opws alliws 8elei o ka8enas na to leei.
> Ayto pou 8elw na pw einai oti aploustata DEN EXEI KAMIA SXESEI ME TIS
> LISTES TOU HELLUG. Kai mhn akousw epixeirhmata tou styl "ma esena den se
> noiazei pou lene macedonia..." dioti DEN prokeitai na asxolh8w me ayta stis
> [...]

Pano apo xristes toy Linux eimaste ELLHNES.  San tetoioi OFEILOYME na
antidroyme (TOYLAXISTON) se themata poy thigoyn tin ETHNIKI mas
axioprepeia. Den leo pos einai sosto na stelneis spam i tipota tetoio Opos
episis den leo pos einai sosto na apeilei kaneis me paraitiseis prokeimenoy
na akoystei (an kai i prosfati politiki mas istoria edeixe pos kati tetoio
pianei kamia fora)

Ayta
Giannis