"Windows to Linux migration" mailing list

DJ Art djart at hellug.gr
Tue Feb 25 23:30:02 EET 2003

On Tuesday 25 February 2003 20:31, Theodore J. Soldatos wrote:

> Αν κάποιος έχει αιτιολογημένη αντίρρηση, ας το πει. Περιμένω επίσης
> την άποψη του listman. Αν δεν υπάρχουν ιδιαίτερες αντιρρήσεις, ο
> listman ας επικοινωνήσει μαζί μου για λεπτομέρειες.

Η άποψή μου ως listman είναι πως δεν έχω κανένα πρόβλημα με κάτι τέτοιο
(ειδικά από τη στιγμή που δεν θα κάνω εγώ τη "βρωμο"-δουλειά).

Την προσωπική μου άποψη προτιμώ να μη τη γράψω έτσι χύμα στη λίστα μέσω
του "απρόσωπου" mail.

Κοινώς, βγάζω την ουρά μου απέξω. ότι θέλετε ....
Αν μου στείλετε όνομα λίστας και το mail του administrator, μέσα σε 2
λεπτά θα είναι up and running.

αν και ομολογουμένως, με βαριά καρδιά θα πληκτρολογήσω τα γράμματα
w-i-n-d-o-w-s στο θρυλικό shell του tux  :(
(και εν συνεχεία του iceberg)

οπότε, σκεφτείτε πολύ καλά αν είναι σκόπιμο να μπεί η λέξη "windows"
αριστερά από το @lists.hellug.gr, δεν είναι ούτε μικρό, ούτε ασήμαντο
πράγμα ..... να κάνεις τζαμπέ διαφήμιση στη Microsoft.

ουμφ
--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering