Tsiboysi..

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Tue Feb 18 18:15:01 EET 2003

On Tue, 18 Feb 2003, Fotis Georgatos wrote:

> Osoi diafwnoun, as organwsoun mia krasokatanyksh na pame na to syzhthsoume.

oyte kan thelw na sxoliasw ta twn makroskelestatwn epitolwn poy aplws
diabasa diagwnia meta apo mia bdomada makria apo to PC moy alla ayto me
to krasokatany3h moy arese

xm..., Tsiknopempth ??? Pame organwmena gia 3ylo sthn Plaka kai meta se
kapoio koytoyki..
o kwstas o Tsakalogloy mas eixe paei se ena kataplhktiko kwloxaneio ston
korydallo-nikaia me ekplhktiko pastoyrma kai anatolitika..

Na kleisoyme omws apo twra gia na mhn trexoyme..