=?ISO-8859-7?B?UkU6IMPp4SDt4SDs5w==?==?ISO-8859-7?B?IPbr9eHx7/3s5SAuLg==?==?ISO-8859-7?B?LiDU6SDt4SDq3O3v9Q==?==?ISO-8859-7?B?7OU7IC4uLiAtLSBUaA==?=e end! --

Topoglidis Con/nos ktop at hellug.gr
Mon Feb 17 04:22:01 EET 2003

Kalispera kai apo mena,

edo kai merikous mines ... ekana tin papia .. logo pollon! kirios logo elleipsis
xrono!!! kai diavasmatos kai allon!!!

Exo diavasei OLO to thread! apo tin arxi...alla gia prosopikous
logous kai epeidi apantisan oloi oi ipoloipoi kai me kaliptan apolita!

alla thelo na po kai ego tin diki mou apopsi! gia olo to thema!

Quoting Alexander Boukouris <lists at boukouris.gr>:

> Hi,
>
> Αυτό είναι μάλλον το τελευταίο μου μήνυμα στη λίστα, αφού από τέτοιου
> είδους απαντήσεις καταλαβαίνω ότι η οποιαδήποτε βοήθειά μου είναι
> τουλάχιστον περιττή, αφού βλέπουμε εντελώς διαφορετικά τα πράγματα. Εάν
> έτσι σας αρέσει... Okay! Δικός σας σύλλογος είναι, εγώ ήμουν καινούριος
> (βλέπε παρακάτω)!!!.

Loipon Alexandre ... den exo enantia se kanena tpt kai oute perno kanenos to
meros an kai eimai sto DS ... kai thelo na ksekathariso apo tin arxi!!!

Nai, exeis dikio! ta pragmata ta vlepoume entelos diaforetika! oloi mas!
ego, esi o Thodoris, oloi! Den exoume (nai exoume - OLOI) enan sillogo
epeidi edo mesa simfonoume olou metaksi mas! apla prospathoume na poume
ta kala kai ta arnitika ... na kseroume pou pame .. giati pame! ti kanoume
kai giati to kanoume! eite apo apopsis nomikis ekprosopisis tou sillogou stin
koinonia .. eite san mia parea OLOI mazi ... gia na pame px gia mpanio,
i gia kafe! To oti eisai kainourgios den se periorizei se tpt apo mena ..
pou eimai "messaios" i ton Thodori pou einai "palios"!!!
Den mporo na katalavo giati polloi to vlepoune etsi ... vlepoune to sillogo
san mia megali parea apo 15-20 atoma!(diko mou filosofiko erotima!)
kai omos DEN einai etsi! kai ego deila deila arxisa na simmetexo
kai gnoristika me ta paidia!
Kai fisika enoeite pos opoiadipote voitheia einai euprosdekti! apo olous!
den zitame atoma pou na einai guru! i otidipote! apla pragmata zitame
den eipame oti gia na eisai sto sillogo prepei na eisai o super programmatistis!
i den ksero kai ego ti! anyway!

> (αυτό
> που

> :) ναι, να τους περάσει ο "θυμός"!. Okay!

ego den apantousa oxi logo thimou! to idio pisteuo kai oi alloi!
apla den theloune/theloume ta milame gia na milame!
toulaxiston ego!

> θα
>
> Καλά, καλά, πολύ παιδική απάντηση, αλλά αφού αυτό λες, γιατί να μη σε
> πιστέψω! :)

Den nomizo na einai kai toso paidiki i apantisi tou Thodori!
ksanaleo .. ego den milao gia na milao monaxa!

> Αν και
> τις
>
> Ενδιαφέρον... Κατά τα άλλα ο σύλλογος είναι μία χαρά! Ούτε να
> επικοινωνήσει με τα μέλη του δεν μπορεί.

na to poume kai allios! an esi valeis san melos ena mail epikoinonias a
kai to allakseis xoris na enimeroseis kanenan ... poios menei ksekremastos?
ego exo dei polles fores na exoume prospathisei na epikoinonisoume me diafora
meli .. alla logo allagis mail ... den mporousame!
ksero pos se auto ftaiei kai en merei o LUGistics pou den einai kai to kalitero!
ipomoni omos! etoimazoume to neotero! kai elpizoume na einai sintoma etoimo!

> συζητηθούν
> αφού

> να
>
> Χώρο? Αυτό είναι το πρόβλημα; Προφανώς δεν θα ξέρεις για συναντήσεις από
> BBS όπου ακόμη και 100 άτομα μαζευόμασταν και συζητάγαμε ΟΛΟΙ !!! Αλλά
> αν αυτό είναι το ΠΡΟΒΛΗΜΑ.. Άστο καλύτερα. Τίποτα δεν πρόκειται να
> ευδοκιμήσει!.

Nai. oso periergo kai na sou fenetai! exoume tromero provlima me to xoro!
mporei na mazeiontan palaiotera 100 kai 200 atoma kai na sizitagane mia xara!
alla den zimvainei pleon! kai den einai provlima oute sillogou oute atomon!
exo paei kai se alla meeting kai to idio simvainei pantou!
ego px exo dinati foni ... kai mporei na fonazo gia ta antikeimenika dedomena
alla den to katalavaino .. kremaste me!

> κάνουμε

> πούμε
> να
>
> Τα λόγια σε ενοχλούν; Ωραία, ας κρυβόμαστε πίσω από ωραίες λεξούλες, και
> είμαστε οκ.

koita emena den me enoxloun ta logia! den se ksero prosopika kai den ksero
ti kai pos to skeftesai! ego pantos den ksero tin ennoia tou sovarou!
ti einai sovaro ? na eisai me koustoumi kai gravata ? kai ola ta alla einai
xavales ? dld o Richard M Stallman den einai sovaros ? o Jon 'Maddog' Hall
einai sovaros ? giati den tous exo dei pote me gravata kai koustoumi!
kai malista o Jon 'Maddog' Hall einai poli xavales! kai nai tous exo gnorisei
kai tous dio! opos arketa meli tou sillogou! kai distixos den irthane
me diki mas protovoulia ...
kai ontos! den kanoume plaka! den douleuoume kanena!kai oute o sillogos einai
to "paixnidi" mas! ... alla den eimaste kai i M$ ... den leitourgoume san
etairia ... kai den nomizo an leitourgousame na imouna kai ego edo!
opos kai polloi alloi...

> ποτέ δεν
> σοβαρά".
>
> No comments!

i apantisi parapano einai mia xara!

> καλά
> για
>
> Τα μέλη πρέπει να βρουν το σύλλογο ή ο σύλλογος τα μέλη;

esi pes mou! emeis prepei na bgoume sto kinigi ? na tin stisoume sto sintagma
me ena psarontoufeko (min mas pane kai poli mesa) kai na grafoume meli!

esi mas vrikes i se vrikame ? den eimaste podosfairiki omada gia na vroume
ta nea "talenta"!!! katse! min ta theloume kai ola dika mas!
emena den me pire kaneis apo to xeri na mou pei ..."paidaki mou prepei
na grafteis sto sillogo!" kai imoun poli pio prin "energos" stin LGU
prin grafto!

> μας χώρο
> προβλήματα
> χώρο, να
>
> Τώρα τι να πω δηλαδή; Δεν μπορούν 10, 20, 30, 200 άτομα να πάνε σε ένα
> χώρο και να μην "δημιουργήσουν φασαρία" τόσο που να καθίσταται αδύνατη η
> συγκέντρωση; Εδώ μιλάμε πλέον ότι υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα μεταξύ των
> ατόμων τότε.

apantisa noritera mias kai eixa kai auto pou les sto mialo mou!
parapempo pio pano!

> να
> Και αν
>
> Ωραία... Το Δ.Σ. το θεωρείς τον "πρώτο τυχόντα"... Σε μεγάλο σεβασμό
> τους έχεις. Μη μου τη λες εμένα λοιπόν!.

signomi alla ksero kai pisteuo pos edo mesa oloi sevomaste o enas ton allo!
nai ego eimai o protos tixontas! tha mou edines esi to viografiko sou ?
den eimaste etairia evreseos ergasias i otidipote ... oute nomizo pos
200 viografika tha mas itane xrisima idiaitera ... tha kserame apla pou
doulepse o kathenas ... pos ton lene.. pou menei...tin fotografia tou...
ti spoudase ... giati to spoudase!a nai kai to ti kserei!mallon ti leei o
kathenas pos kserei .. gia na akrivologoume! ktl ktl
poso xrisimo tha itane? pos tha evlepa ego i o kathensa apo to DS
an ego i esi kanoume gia omilia ? epeidi ego px exo asxolithei me PHP
kai to grafo sto viografiko mou ... prepei na miliso kai gia PHP ?
o nickos apostolakis (signomi pou se xrisimopoio xoris na se rotiso)
to paidi spoudazei geoponos ... kai kserei diafora kai exei asxolithei
me diafora! kai me samba kai me PHP kai me alla polla!
tin mia milise gia Samba tin alli gia allo thema! ITHELE kai milise!
den mporoume na poume san sillogos se sena ela na miliseis gia auto!
mporei na min thes na pas...na min exeis xrono i otidipote!kai sto kato kato
einai ETHELONTIKOS kai MI KERDOSKOPIKOS sillogos filon kai xriston linux!
kai free kai open sw! (me tin nea tropologia)
den se eida omos na thes na analaveis kati! oute kai ego to exo kanei teleutaia!
den me bgazo ap'ekso! alla ego eimai agglia!kai distixos den kai toso xrono!

> Όχι αγαπητέ μου δεν θα τον "απολύσουμε" αλλά έχοντας ένα βιογραφικό
> μπορεί το ΔΣ να επιλέξει άτομα που θα τους προτείνει να πάνε σε μία
> ομιλία ανάλογα με το θέμα για παράδειγμα. Η αν θέλει να κάνει κάποια
> οργάνωση θα είναι πιο εύκολο να εντοπίσει άτομα με ιδιότητες που να
> βοηθάνε!.

parepempo parapano akrivos! .... prepei na sigxronizomai kalitera!

> μόνο
> είναι
>
> Εδώ λοιπόν δεν είναι αναγκαία η γραφειοκρατία γιατί όλα λειτουργούν
> ρολόι!.
> Δεν νομίζω ότι έχω να πω και τίποτα περισσότερο από εκεί και πέρα.

oxi den eipe kaneis pos ola leitourgoun TELEIA! apla eimaste ethelontikos
sillogos! opos sxedon kai kathe sillogos .. exei energa kai mi energa meli!
epeidi arketoi gia diko tous logo den theloun na simmetexoun
den simainei tpt! oute oti prepei na kanoun kati ... oute oti prepei na
ksegraftoun apo to sillogo! oute exoume oria kai epiloges gia to poios einai
kai poios oxi melos tou sillogou! kai den ftaiei se auto o sillogos!
den mporoume na paroume ena mastigio kai na kinigame ton kathena!

> σε:

> πρέπει να
> είναι
>
> (σημ: δεν πρέπει = δεν γνωρίζω)

den einai douleia tou proedrou na exei epakrivi katastasi ton oikonomikon!
ksanaleo pos den leitourgoume san etairia!kai den xreiazetai na kserei
oute ego oute o proedros ... an xreiastei na kanoume kati i kapoia agora
tha rotisoume ton tamia .. kai tha mas pei!

> ουσιαστικά
> στο

> κάτι
> την
>
> Εγώ είπα ότι δεν είναι σωστά, και ότι δεν υπάρχει διαφάνεια. Δεν είπα
> ότι κάποιος μπορεί να κλέβει αν εκεί το πας, και ούτε πιστεύω κάτι
> τέτοιο. Αντίθετα κάποιοι θα έχουν βάλει και από τη τσέπη τους, όμως δεν
> είναι εκεί το θέμα.

den nomizo pos tithetai thema diafaneias!polloi exoume valei apo tin tsepi mas
kai oxi mono oikonomika (dld xrimata) alla kirios xrono, gnosi, eksoplismo
eniote!eite gia ta mixanimata tou sillogou... eite gia ta InstallFest!

> Σου
> development.
>
> Sorry, δεν ξέρω πολλά από development :)

ok den se katigorise oute kai tha se katigorisei kaneis!
kai polloi apo to sillogo isos na min kseroune! den leei kati auto!

> και
> έλεγες να
> site σε
>
> Θα μπορούσα να αναλάβω κάτι, από τη στιγμή που πρόκειται να γίνει κάποια
> συνολική κίνηση για το καλό του συλλόγου. Όχι να "καθαρογράψω τα
> πρακτικά" για να μπορούν να λένε μερικοί ότι "έχουν σύλλογο" γιατί εκεί
> έχει πάει το θέμα από ότι βλέπω. Να μη σχολιάσω βέβαια ότι ο "γραμματέας
> δεν έχει χρόνο για να κάνει το γραμματέα"... :) nice!

katse re si alexandre... dld ti einai gia to kalo tou sillogou...?
oi epistoles ? ta deltia tipou ? oi ekdiloseis?
nai ola auta einai kala! alla kai to katastatiko einai simantiko!
den eimaste sovaroi .. oti kai plakatzides! kapoia pragmata prepei na ginoun!
giati loipon den voithas tin katastasi .. gia na ksemperdepsoume apo to
protodikeio ... kanontas to vivlio ton praktikon? den einai dikos MAS o
sillogos ... einai OLON mas! oloi exoume valei katitis apo emas...apo ton
eauto mas sto sillogo! epeidi ego den prolavaino kai oi "sinithois ipoptoi"
den prepei na ginei ? o grammateas mas leipei sto eksoteriko! opos kai ego!
esi eisai ekei! giati loipon .. na min sinergasteite 2-3 atoma ...
na grapsete ena kommati o kathenas .. kai na kanoume ta aparaitita
ipografes ktl na paei protodikeio na teleionoume ...

> Βλέπεις να
>
> Δεν χρειάζονται καθημερινή απασχόληση πολλών ατόμων όπως λες αν γίνονται
> οργανωμένα.
> Όσο για τη δυνατότητα να πληρώνει μισθούς, θα έπρεπε και θα μπορούσε αν
> λειτουργούσε διαφορετικά.

an itan etsi .. den tha imoun ego edo ... parapempo pio pano!
den eimaste epixeirisi! alla oute kai tin plaka mas kanoume (opos to enoeis!)

> κάτι που
> ίδιες
> θα
>
> Αν δεν κάνω λάθος, χρησιμοποιείς το ίδιο λειτουργικό που χρησιμοποιούν
> οι εταιρείες, αγοράζεις προϊόντα από τις εταιρείες, ζεις με τις
> εταιρείες, έχεις υπολογιστές που κατασκευάζονται από εταιρείες, αλλά ο
> τρόπος που λειτουργούν δεν σου αρέσει.
> Θέλεις να εκπληρώσεις ένα σκοπό (τη διάδοση του linux) αλλά με ένα
> ρομαντικό τρόπο.... Με χορηγίες ... "ένα pc" ή "μία σύνδεση". Σα να
> πηγαίνεις στο πόλεμο με νυχοκόπτη!. Για αυτό η Microsoft θα έχει πάντα
> [...]

ti thes na peis ? pos epeidi zeis se ena xoro pou ta panta
pou agorazeis ta eftiakse kapoios ... eisai se mia etairia kai prepei na
feresai panta etsi ? oi etairies skopo exoun to kerdos kai gi'auto
dimiourgoun kati neo sinexeia! emeis theloume to proion!
ma exoume skopo tin diadosi tou linux ... alla den eimaste i M$
an kai iparxei to Linux international! gia to skopo auto pou les!
kai ksana leo pos o Jon 'Maddog' Hall pou einai Executive Director
of Linux International den einai sovaros me tin phisical enoia! :)

> με
> άνθρωποι
>
> Έχω την εντύπωση ότι έχεις σοβαρό πρόβλημα με τις εταιρείες και με την
> αγορά. Κακώς είσαι σε ένα σύλλογο, καθώς ένας σύλλογος αποτελεί ένα
> νομικό πρόσωπο!. Ως νομικό πρόσωπο έχει την υπόσταση εταιρείας και
> σχεδόν τα ίδια δικαιώματα και υποχρεώσεις. Μπορεί να είναι
> "μη-κερδοσκοπικός" αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι βρίσκεται σε άλλο
> πλανήτη!.

nai kai ego exo provlima me tis etairies! giati sinithos otan ergazesai
gia mia .. zitane ta pio trela pragmata apo tous admin tous kai tous
programmatistes tous .. epeidi ETIXE kai to diavasan/akousan kapou!
pisteuo pos eisai tou xorou kai gnorizeis!

> τους
> άμεση
>
> Α, οκ! Εδώ μου μοιάζει με πρόβλημα εξουσίας. Sorry αλλά μου ακούγεσαι
> λίγο "καταπιεσμένος". Ξέρω ότι θα εκνευριστείς και θα πεις ότι το πάω σε
> flame, αλλά τι περιμένεις να σου πω ότι έχεις δίκιο? Άσε δε που εγώ δεν
> μίλησα για "ηγέτες". Εσύ όμως φοβάσαι μήπως υπάρξει "ηγεσία".

igetes ? poios einai o igetis? ti rolo exei? ooopp igetis ? pou einai i eksodos!
emena autin tha itan i simperifora mou! eimai edo epeidi pisteuo pos oti
kanoume .. to kanoume me kefi .. gia to kefi mas! kai den thelo kapoion
me "mastigio" apo pano na me piezei! arketa exo idi sto kefali mou!
eimaste noimon anthropoi ... kai mporoume na leitourgoume me to apolito
dimokratiko montelo!

> "σφιχτή"
>
> .. ναι, αντιδρώντας στην οργάνωση επειδή σου θυμίζει την εταιρεία σου...
> έχεις δίκιο, δεν θα λειτουργήσει.

simfonomazi sou... i organosi den simainei oti tha
ginoume kai etairia .. apla o tropos pou anaferosoun prin..kai emena ekei me
pige gia mia stigmi ...

> Όλα είναι ωραία λοιπόν. No-Problem αν έτσι το βλέπετε ως ΣΥΛΛΟΓΟΣ, και
> ως ΔΣ, τι να πω; Εγώ ένα "νέο μέλος" (όπως λες παρακάτω) είμαι. Δεν μου
> πέφτει και πολύ ο λόγος!. :)

den eipame pos den iparxei provlima!alla den eipame pos to provlima
einai to pos leitougei mono o sillogos!otan den theloun ta meli na simmetexoun
eite den kanoume kati endiaferon ... eite den kseroun ti kanoume ta meli mas...
eite den mas goustaroun! pantos kai sta Install Fest pou ginane
den eida na skotonontai gia na simmetexoun! ofeilo na po pos eixame simmetoxi
pollon melon kai kali simmetoxi! kai leo kai mpravo gi'auto!
isos na vroume kalitera kinitra ... alla den nomizo pos ftaiei to oti
den zitame plires viografiko apo ton kathena gia paradeigma!

> Ξέρει
> με
> ξαφνικά
> να
>
> Σωστά, δεν έχω δικαίωμα. Okay. Sorry που σας απασχόλησα δηλαδή. Σας
> αφήνω να κάνετε ότι νομίζετε. Ηταν προφανές λάθος μου που γράφτηκα στο
> σύλλογο, και νόμιζα ότι ο σύλλογος αποτελείται από τα μέλη του. Έτσι
> όπως είναι θα είστε πάντα οι ίδιοι στο ΔΣ και στη λίστα!. Ας είναι ..
> τουλάχιστον "έχετε σύλλογο!!".

den einai sosto auto pou les!esi exeis tin idia apopsi gia mena kai ton
kalitero sou filo ? i enan kalo sou filo ? emena den me ksereis!
etsi einai kai me ton Kosta ... ton kseroume arketo kairo!exei dikio!
den diafono ... kai dexomai tis simvoules tou kai tis paratiriseis tou!
alla den simainei pos den sevomai kai tis dikes sou!apla den xreiazetai
na aerologoume! gia to ti ftaiei mono! einai kairos na drasoume!
kai esi kai ego kai osoi mporoun kai theloun!
ego idi prosferthika gia na voithiso gia to LUGistics
den sou zitao to idio ....
alla esi eipes pos thes na voithiseis!

oriste ... exo dei diafores protaseis pou exoune ginei!
alla den vlepo na exeis "desmeutei" me kamia!panta arneisai eugenika!

giati den perneis meros stin ekdilosi tou TEE? savvato nomizo einai!
(den ksero sigoura) iparxoun arketa "orfana" themata ekei!

den thes na miliseis ... ok sevasto! oute ego mporo!
voithise me ta praktika! kai otan leei o Thodoris na katharograftoun
den enooei se xarti mono .. mporeis kallista na ta katharograpseis
se ena txt arxeio...kai tha vroume kapoion allon na ta kanei hardcopy!

> [...]
> αποφύγω
> τουλάχιστον
>
> Εδώ είναι όλο το ωραίο μέρος του μηνύματός σου, που με έκανε να
> αποφασίσω και ότι δεν χρειάζεται να ασχοληθώ ξανά.
>
> Η αλήθεια πονάει και δεν είναι όλοι έτοιμοι να τη δεχτούν. Δεν πειράζει.
> Καλό σας βράδυ και πραγματικά ζητάω συγγνώμη που σας κούρασα, όλους, όχι
> μόνο το Θοδωρή. Επειδή εγώ είμαι ο ενοχλητικός, που του αρέσουν τα
> flame, που μοιάζει με πολιτικό ή manager, και προπάντων είμαι το
> "στραβόγιανο" του συλλόγου...  Προτιμώ να σας πω εδώ καληνύχτα και καλή

To provlima pou iparxei kirios .. einai oti kaneis den einai euxaristimenos
me tin parousa katastasi ... kai esi kai ego .. kai o Kostas kai polloi
den simainei omos ... oti me to na to leme MONO kerdizoume kati!
prepei na analavoume euthines kai pragmata na voithisoume oloi!
o Kostas px organose se sinergasia me kapoion kathigiti sta TEE ekdilosi!
einai asximi stigmi giati polla paidia trexoune me eksetastikes! mias kai
foitites! ego eimai eksoteriko...to idio kai o grammateas!
den exo to dikaioma na po sta paidia na afisoun to diavasma tous
kai na pane na milisoun stin ekdilosi!kai den ginetai na eimaste
sinexeia oi idioi kai oi idioi....xreiazetai neo aima!esi eisai neo aima!
ego an imoun ellada tha pigaina na miliso .. akoma kai an den thelo giati
ntrepomai/den exo sinithisei ...

den se katigorise kaneis! den sou eipe kanei oti mas kourases! oute esi eisai
o kakos kai emeis oi kaloi? den eipe kaneis pos einai kako na eisai politikos
i manager ... apla o tropos tou na ekfrazeis ta pragmata an kai kaustikos
exeis en meri dikio ... den diafono me auto! alla den mporoume na leme
pos i esoteriki domi tou sillogou den voithaei ... oute na ginoume etairia
tha voithisei! eimaste ethelontes!kai kanoume oloi oti kanoume epeidi
mas aresei kai goustaroume!

telos tha ithela na anafero dio tria pragmata pou ksexasa pio prin
kai apeuthinontai kirios ston Alexandro.DEN kano epithesi!!!

eipes pos eisai neo melos! sevasto! kai i gnomi sou metraei apolita!
kathos kai ola ta dikaiomata sou! den iparxoun ipoxreoseis edo!
eimaste ethelontiki omada! me nomiko prosopo! auto einai amfisvitito ap'olous!
eimai periergos omos na se rotiso .. esi giati graftikes sto sillogo?
xrisimopoieis to linux? (epeidi eipes oti sto outlook gia ta mail ...)
pou mas akouses? giati tora ? mporeis na mou doseis ena mikro
poli periliptiko viografiko sou...?
thes na voithiseis to sillogo ?
me ti thema thes na asxolitheis ? exeis kapoio ligo xrono na etoimaseis mia
parousiasi kai na tin parousiaseis?
mipos exeis kati allo kata nou ?
ti mporeis na analaveis! exoume diafora pragmata pou theloun anasigkrotisi!

kai ego den exo xrono!oute kai o Thodoris kai tosoi alloi!
alla oloi prospathoume eite san admin sta mixanimata tou sillogou!
eite san DS (eite san kai ta 2 px ego kai o Thanasis (DjArt) )

theloume tin gnomi sou ... opos kai olon ton melon!
apla as stamatisoume pleon na sizitame oti prepei na kanoume
kati kai as to kanoume .. esto kai apo ligaki o kathenas mas!

den thelo oute na katigoriso kanena! oute perno kanenos to meros!
den eimai prokateilimenos me kanenan! signomi an eipa kati lathos!
den exo skopo na prosvalo kanenan! o skopos mou einai kirios enotikos!
signomi .. alla einai kai arga (2 edo) isos na eipa kati kai na min
to proseksa kai den exo to kouragio na ksanadiavaso ola auta pou egrapsa!

tha ithela na teleiosei to flame auto! alla oxi epeidi pareksigithikame
metaksi mas! plz as iremisoun ta pneumata! kaneis den katigorei kanenan!
oloi prospathoume ... alloi perissotero alloi ligotero!