Λίστα με "=?iso-8859-7?b?7/H24e3c?=" projects

DJ Art djart at linux.gr
Tue Feb 11 11:05:02 EET 2003

On Monday 10 February 2003 23:23, Theodore J. Soldatos wrote:

> Εδώ υπάρχει και το θέμα με το copyright των ονομάτων, αν δεν κάνω
> λάθος...

ναι.

Γενικά, εδώ το τοπίο δεν είναι πλήρως ξεκαθαρισμένο ακόμα. Όπως λέει και
ο Παναγιώτης, είναι πιο πολύπλοκο.
 Υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο να μας χορηγηθούν truetype γραμματοσειρές
όπως ακριβώς έγινε πρίν λίγο καιρό με το gnome.

ίσως είναι το μόνο project που πρέπει πρώτα το ΔΣ να κάνει κάποιες
ενέργειες, να στείλει κάποιες επιστολές, να έρθει σε επαφή, πρίν
κάποιος αρχίσει να δουλεύει.

> Εδώ μας προλάβανε:
>
> http://www.ellak.gr/modules.php?op=modload&name=glossary&file=index
>
> Έχει νόημα να το συνεχίσουμε; Ή να κατευθύνουμε resources προς τα
> εκεί;

ωπ, δεν πρόλαβα να το δώ.

(στο linux.gr πρόσθεσα announcement για το ellak.gr χωρίς να προλάβω να
το ξεψαχνίσω, αλλά θέλω να αναμειχθώ λίγο στη διαδικασία, να δώ τι πάει
να γίνει, να μην γίνουν διπλοδουλειές στο σύλλογο και να δούμε πώς
μπορούν οι 2 πλευρές να συνεργαστούν για τον κοινό σκοπό. Αν και
πιστεύω πως ήδη έχουν αρχίσει να συνεργάζονται μια χαρά).

Γενικά, είναι πολύ καλή η προσπάθεια που ξεκίνησε το ΕΔΕΤ. Ας
κατευθύνουμε τα resources προς τα εκεί λοιπόν, imo.

Πάντως, δεν είναι υποψίες σου. Κυριαρχούν όντως οι εξεταστικές αυτόν τον
καιρό, κι εγώ έχω αρκετή πίεση χρόνου ... (και το πανηγύρι κρατάει
μέχρι τέλος του μήνα).

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering