Ti ginete me ton syllogo?

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Tue Feb 11 00:38:01 EET 2003

DJ Art wrote:
> [...]
<snip>

> όσο για τα "ξύλινα" δελτία τύπου και τα θέματα "πολιτικής", καλά κάνουμε
> και τα φέρνουμε στη hellug λίστα. Ας υπάρχει διαφάνεια, να ακούγονται
> απόψεις και τα σχετικά, αλλά έτσι κι αλλιώς όλα αυτά είναι αρμοδιότητες
> του ΔΣ. Για αυτό εκλέγεται το ΔΣ, για να κάνει τη "χαρτοδουλειά", να
> αναλάβει την αλληλογραφία, τις επιστολές, την οργάνωση και τα λοιπά.

Ωπ, εδώ διαφωνώ λίγο. Η "επίσημη" εικόνα του συλλόγου μέσα από Δ.Τ. κλπ, δεν
είναι για μένα αποκλειστικά δουλειά του ΔΣ, γι αυτό άλλωστε και δεν καθόμαστε
να γράψουμε τα δελτία τύπου μόνοι μας στο board, αλλά τα φέρνουμε στην λίστα
για συζήτηση. Θυμάστε πώς ήταν η πρώτη έκδοση του πρώτου Δ.Τ. που είχα γράψει
μόνος μου και πώς διαμορφώθηκε τελικά μέσα στην λίστα. Το θέμα είναι αυτή η
δημόσια εικόνα να εκφράζει όσο το δυνατόν περισσότερα από τα μέλη.

> Οπότε, ας ξαναβρούμε λίγο το νόημα. Πρέπει να ξαναξεκινήσει ο θεσμός της
> μηνιαίας συνάντησης για καφέ και κουβεντούλα.

Αν βρούμε κατάλληλο χώρο...

> [...]
> overhead του καταστατικού κλπ", οκ, ο καθένας μπορεί να έχει την άποψή
> του, ελευθερία απόψεων έχουμε. Δεν είναι κακό να υπάρχει ένας νομικά
> αναγνωρισμένος σύλλογος στην Ελλάδα για πολλούς και διάφορους λόγους.
> Και όταν οι προηγούμενοι φάγανε το χρόνο τους, τρέξανε, βάλανε κι από
> την τσέπη τους για να αποκτήσει ο σύλλογος την υπόσταση που έχει
> σήμερα, εγώ δεν μπορώ να σκεφτώ να τα δώσω όλα αυτά μια κλωτσιά και να
> γκρεμιστούν. Ούτε εξτρά υποχρεώσεις έχουμε λόγω νομικής υπόστασης, ούτε
> μας εμποδίζει σε τίποτα, ούτε έχω δεί μειονεκτήματα, κλπ... άρα μάλλον

Δεν συμφωνώ απόλυτα με αυτήν την άποψη (του overhead), αλλά είναι γεγονός ότι
τα διαδικαστικά έχουν μείνει πιο πίσω απ' οτιδήποτε άλλο. Εξτρά υποχρεώσεις
έχουμε (και ευθύνες) και τις έχουμε αμελήσει, εκεί δημιουργείται το πρόβλημα.
Ξεχνάς ότι εκκρεμούν 2 αλλαγές καταστατικού που έχουν ψηφιστεί και δεν έχουν
πάει στο πρωτοδικείο;

Θ.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========