Ti ginete me ton syllogo?

Panayotis Katsaloulis panayotis at panayotis.com
Mon Feb 10 23:21:01 EET 2003

On Mon, 10 Feb 2003 22:36:17 +0200
"Theodore J. Soldatos" <theodore at eexi.gr> wrote:

> Kai malista ayta ta 5 atoma den einai panta ta idia, kai malista
> yparxoun periodoi drasthriothtas kai periodoi yfeshs. Parathrhseis
> kano...

Fysika kai 9a htan etsi.
Den mporei kaneis na doyleyei se full speed synexeia.

Den mporw na akoyw Kassandres.
DEN yparxei periptwsh na mhn yparxoyn ypopshfiothtes.
Den einai synh9ws parapanisies apo tis 9eseis akribws giati oi
anapofasistoi ypopshfioi (oi opoioi omws kata tekmhrio einai kai aytoi
poy 9a einai kai pio drasthrioi - ws fresko aima) DEN bazoyn
ypopshfiothta otan blepoyn <<palioys>> na exoyn hdh balei kai na
meiwnetai etsi h pi9anothta ekloghs toys.
Otan arxizoyn kai peftoyn ta noymera, tote emfanizontai.

Na 9ymisw pw rekor ypopshfiwn eixame stis teleytaies ekloges opoy efygan
kai kapoioi apo to DS;
'H tis akoma pio polles poy, par'olo poy efyge sysswmo to palio DS,
bre9hkan ypopshfioi gia na kalypsoyn plhrws oles tis 9eseis;

As kopei EPITELOYS ayth h *kakomoiristikh* nootropia.

Ta pernw kai egw spiti moy, den me xalaei :P

Apo poy bghke ayto, den to katalaba.

> Opote mhpos tha eprepe na kanoume kai ligo pio eyxaristh thn symmetoxh
> ston syllogo ? P.x., anagnorizo oti oles oi protovoulies pou exo parei
> ego mexri tora exoun ena yfos "ksylino" h kapos etsi - ta D.T. p.x.
> Mhpos tha eprepe na gyrisoume kai ligo piso, stis epoxes pou kaname
> happening sthn stournarh ? Kana party ? Kati ligotero "sovaro" ? Oi
> foithtes pou einai edo tha exoun kai pio kales idees apo tous
> papoudes... :-)

Aman... edw poy leme pws arxizei o syllogos kai kanei kati, na to
kopsoyme;
Ti einai ayta poy les 9odwrh;

Mporei na mhn exoyn ginei "fantaxtera" pragmata ton teleytaio kairo,
alla kata thn gnwmh moy exoyn ginei SAFWS POLY PIO SHMANTIKA apo ta 2
prohgoymena xronia poy o syllogos htan ligo poly se li9argo.
Kai ekdhlwseis kai omhlies kai prospa9eies epikoinwnias me etaireies...
ti moy les twra.
Na mhn anafer9w pws ta deltia typoy mporei na mhn einai pleon
<<pareistika>> alla einai pio shmantika apo ena install fest poy panta
erxontai oi idioi kai oi idioi kai kanoyn install sto mhxanhma toys mono
oi psagmenoi poy hdh prospa9hsan alla den ta kataferan sto spiti.

Ayto poy einai shmantiko gia mena wste na stamathsei h gkrinia einai
poio 9eloyme na einai to proswpo toy syllogoy.

1) PAreistiko opou o ka9enas kanei ton xabale toy. An 9es doyleyeis, an
9es oxi.

2) Epishmo opoy ekfrazoyme epishma th gmwnh kapoiwn an9rwpwn. Ayto
shmainei epafes me etaireies, deltia typoy, epishmes emfaniseis klp. Gia
na doylepseis omws isws xreiazontai alla kinhtra, mia poy edw den
yparxei h <<plaka>>.

Ayto poy kanoyme twra einai na akrobatoyme meta3y twn dyo kai oysiastika
na koroideyoyme ton eayto mas. Anagnwrizoyme pws prepei na exoyme to
deytero proswpo, alla epeidh einai afilokerdhs paramy9iazoyme toys
eaytoys mas pws kanoyme thn plaka mas.

Opws kai na exei egw blepw ton syllogo mia xara, pio ygeih apo pote kai
poly pio energo apo oti prin ena 'h dyo xronia. Kai panw apo ola eimaste
e9elontikos syllogos... to na apaiteis na ginei kati den odhgei poy9ena.
Pisteyeis pws prepei na ginei kati; Kan'to esy.