Ti ginete me ton syllogo?

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Mon Feb 10 22:47:01 EET 2003

gia ta ypoloipa de grafw giati afenos exw bgalei thn oyra moy e3w apo
ypoxrewseis kai afeteroy den exw kamia kalh apanthsh gia to erwthma
giati den asxoleitai "o kosmos" (poy mallon anagetai sto "den exei fun
pleon").

> Kana party ? Kati ligotero "sovaro" ? Oi foithtes pou einai edo tha exoun kai
> pio kales idees apo tous papoudes... :-)

ki egw pappoys eimai, alla h idea gia party (kai dh apokriatiko) einai
POLY kalh.. ti lete gia kapoia Savvatokyriako (isws oxi to teleytaio)?

Na kateboyme me kanena arma se kanena karnabali? boroyme na to
"politikopoihsoyme" kata boylhsh (monopwlia, nomoi gia ta DVD,
copyrights) na kanoyme kai thn plaka mas kai na exoyme kai aphxhsh..

Opws kai na exei, kalo brady